Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استرلینگ نمی‌خواهد بخشی از معامله کین باشد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی Russia World Cup England Training
رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی "علاقه‌ای به انتقال به تاتنهام به عنوان بخشی از معامله‌ای هری کین ندارد."

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود که رحیم استرلینگ علاقه‌ای به تعویض اش از منچسترسیتی به تاتنهام در تابستان امسال ندارد، در معامله‌ای که هری کین به اتحاد خواهد آمد و او به لندن خواهد رفت.

پپ گواردیولا علاقه خود را به بازیکن تاتنهام افزایش داده و آماده پیشنهاد 100 میلیون پوندی است که احتمالا دانیل لوی آنرا را رد خواهد کرد.

پیشنهاداتی مبنی بر این‌که سیتی می‌تواند چندین بازیکن را به عنوان بخشی از معامله کاپیتان انگلیس از جمله استرلینگ در نظر بگیرد، مطرح شده است. اما ESPN گزارش می‌دهد که این بازیکن 26 ساله برای حضور در هرگونه مبادله‌ی نقل و انتقالاتی نمی‌خواهد حضور داشته باشد.

استرلینگ از زمان پیوستن به این تیم در سال 2015 یکی از اعضای اصلی تیم گواردیولا بوده و در طول پنج سال، 9 جام از جمله سه قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرده است.

او در پایان فصل 2020-2021 خود را از ترکیب ابتدایی خارج کرد که باعث ایجاد سوالاتی در مورد آینده‌اش در اتحاد شده است. اما این گزارش ادعا می‌کند که اگر استرلینگ بخواهد سیتی را ترک کند، به جای این‌که به عنوان بخشی از یک معامله دیگر مطرح شود، با شرایط خودش خواهد رفت.

استرلینگ هنوز دو سال از قراردادش باقی مانده و در یورو 2020 در فُرم عالی برای انگلیس به سر می‌برد.

این مُهاجم تنها مردی است که با گل‌های پیروزمندانه‌اش مقابل کرواسیا و جمهوری چک در ومبلی برای شاگردان گرت ساوت گیت درخشید. کین سه سال دیگر به توافق تاتنهام باقی مانده و لوی که تقاضای 150 میلیون پوندی را دارد، مصمم است که او را حفظ کند.

اما کاپیتان انگلیس می‌خواهد تابستان امسال اسپرز را ترک کند و به دنبال پیوستن به باشگاهی باشد که بتواند موقعیت‌های واقعی کسب جام و بازی در فوتبال لیگ قهرمانان را برای او فراهم کند. این مهاجم علی‌رغم به ثمر رساندن 221 گل، هنوز موفق به کسب یک جام برای باشگاه دوران کودکی‌اش نشده است.

او در صورت ماندن در اسپرز که فصل بعد در هفتمین لیگ برتر در لیگ کنفرانس یوفا بازی خواهد کرد، دوباره فوتبال لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала