Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو در حال بازیابی از آخرین عملیات؛ ستاره بارسا پا به توپ شد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
فلیپ کوتینیو بازیابی خود از عملیات زانو را در برزیل ادامه می‌دهد و فعلا در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بهبودی فلیپ کوتینیو در مسیر درستی قرار دارد. هافبک بارسلونا آخرین مراحل بهبودی را پشت سر می‌گذارد و در حال قدم زدن روی زمین است، آخرین مرحله برای ترخیص پزشکی و پیوستن به پویایی بارسا.

همانطور که در برزیل توضیح داده شده، کوتینیو در حال تمرین در مرکز فوتبال زیکو در ریودوژانیرو است و هدفش را بهبودی کامل قبل از فصل عنوان کرده است. این هافبک فصل گذشته 14 بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل نیز فرستاد. آمار بسیار ضعیف برای بازیکنی که طی گرانترین انتقال به بارسا آمد و کاتالان‌ها هنوز او را استهلاک شده نمی‌دانند.

این بازیکن برزیلی که در ماه‌های اخیر سه عمل جراحی انجام داده، از قبل می‌داند که او در

برنامه‌های بعدی بارسا قرار ندارد و احتمالا در مبادله‌ی یکی از اهداف باشگاه معرفی خواهد شد. کوتینیو هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد اما در بازار مطرح شده و آینده‌اش نامشخص است. با این وجود در بارسا آنها می‌خواهند که او به طور کامل بهبود یابد و بتواند برای افزایش سرعت و بازگشت به عنوان بازیکنی که در لیورپول متمایزش می‌کرد، فصل را شروع کند، این واقعیت علاقه بیشتر تیم‌ها به تصاحب دارایی او را بر می‌انگیزد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала