Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی - بارسلونا؛ تنها 7 روز مهلت نهایی تا تمدید

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
اگر لیونل مسی قرارداد خود را تمدید نکند 7 روز دیگر به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر توافق نامه‌ای برای تمدید قرارداد با بارسلونا حاصل نشود، لیونل مسی در مدت 7 روز دیگر به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

گزارش‌هایی مبنی بر اینکه لیونل مسی کاپتان بارسلونا که در 24 جون 34 ساله می‌شود قبلاً پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا را پذیرفته بود اما همراهان این بازیکن به مارکا تأیید کردند که وی هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده است. در واقع مسی هنوز پیشنهاد رسمی بارسلونا را دریافت نکرده است.

شمارش معکوس تا پایان قرارداد مسی در حال حاضر آغاز شده، با این حال بارسلونا اطمینان دارد که با وجود علاقه از جای دیگر او آینده خود را برای کوتاه مدت در نیوکمپ متعهد خواهد کرد. آنها امیدوار بودند که او تاکنون موافقت کرده باشد.

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا هنوز امیدوار است که مسی قراردادش را قبل از 30 جون امضا کند اما این امر بعید به نظر می‌رسد. این حداقل نظر اطرافیان مسی است زیرا آنها مدتی است با باشگاه کاتالان در حال مذاکره هستند و روند پیشرفت چندانی وجود ندارد.

به مسی یک قرارداد دو ساله با ارزش ناخالص 50 میلیون یورویی پیشنهاد شده - بیشتر یا کمتر از نیمی از درآمد فعلی او - علاوه بر توافق 10 ساله برای اتصال به بارسلونا به عنوان سفیر باشگاه که بسته خواهد شد، به او حتی اگر برای بازی در MLS برود. او در این دوره به عنوان سفیر باشگاه 10 میلیون یورو درآمد کسب می‌کند.

این‌كه پاسخ مسی به تأخیر افتاده، باعث ایجاد نگرانی در بارسلونا شده و کومان سعی دارد برای فصل آینده تیم‌اش را با ستاره آرجانتینی برنامه ریزی كند. همانطور که خود لاپورتا تشخیص داده، مسی فقط یک ستاره در زمین نیست بلکه او یک سوم درآمد باشگاه را که حدود 650 میلیون یورو است، به ارمغان می‌آورد.

به این ترتیب تا زمانی که مسی آینده خود را به بارسلونا متعهد نکند، هرگونه معامله حمایت مالی و مواردی از این دست بر سر کار آورده نخواهد شد. برای هواداران نیز همینطور است، از هر 10 پیراهن بارسلونا روی هشت لباس، نام او در پشت نقش بسته است.

هیئت مدیره بارسلونا و هواداران این باشگاه وقتی مسی اعلام كرد كه می‌خواهد تابستان گذشته جدا شود شوكه شدند، اما آنها امیدوارند كه امسال مجبور نباشند تجربه مشابهی را تحت هدایت لاپورتا تجربه كنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала