Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره‌های بزرگ غایب یورو در تعطیلات + عکس

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند، جسه لینگارد، دله آلی در روزهایی که یورو 2020 در جریان است، آنها از تعطیلات شان نهایت استفاده را می‌برند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که برخی از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال در میان برنامه پر سر و صدای این ورزش، متقاضی تاریخ سازی در یورو و کوپا آمریکا هستند، مطمئناً همتایان آنها در هر دقیقه از تعطیلات ارزشمند خارج از فصل شان سود می‌برند.

ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند که تیم ملی ناروی را نتوانست به یورو برساند، بیشتر وقت خود را در میکونوس می‌گذراند زیرا همچنان صحبت در مورد آینده او با برخی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا برای جذب اوست.

این احساس بازیکن 20 ساله بعد از ظهر پنجشنبه به اینستاگرام منتقل شد تا همه احساس کمی حسادت کنند و وی تصویری از خود را که در کنار استخر آفتاب می‌گیرد، منتشر کرد.

در سوی دیگر جسه لینگارد که سختی از دست دادن یورو با تیم ملی انگلستان  را متحمل شد، با استراحت در میکونوس با چهره‌های آشنا از محرومیت خود استفاده می‌برد.

لینگارد که نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در وستهام گذراند، یک شب را در کنار هم تیمی آنتونی مارسیال و همکار سابق‌اش اشلی یانگ با آشپز معروف سپری کرد.

View this post on Instagram

A post shared by JLingz (@jesselingard)

او تصویری از خودش را در اینستاگرام با یانگ و مارسیال در رستوران Salt Bae در کنار تصویر منتشر کرد: "برادران من".

اما در حالی‌که هالند و لینگارد حالت آرامش کامل را انتخاب کرده‌اند، دیگران در حالی‌که فصل جدید در حال برگزارید، مطمئن می‌شوند که حالت کاملاً حمله دارند.

دوتایی انگلستانی الکساندر آرنولد و دله آلی در حال آماده سازی آمادگی خود در آستانه فصل جدید لیگ برتر هستند که از اواسط ماه آگست آغاز می‌شود.

الكساندر-آرنولد به هواداران لیورپول و انگلستان اطلاع داد كه وی بهبودی خود را از آسیب دیدگی ران آغاز كرده است كه به سختی او را مجبور به خارج شدن از یورو كرده است.

مدافع راست لیورپول عکسهایی از خود را در حالی‌که در تعطیلات مشغول تمرین بود، انشتار داد و نوشت: "جاده بهبودی".

در همین حال برای آلی، او به دلایل مختلف قبل از فصل جدید آمادگی جسمانی خود را افزایش می‌دهد - زیرا او به دنبال یک فصل دشوار در شمال لندن است که باعث از دست دادن جایگاه‌اش در تیم انگلستان شد.

View this post on Instagram

A post shared by Dele (@dele)

آلی، که در بیشتر فصل گذشته توسط ژوزه مورینیو مورد آزار قرار گرفت، در حال حاضر در دُبی به سر می‌برد و مطمئن می‌شود که با شروع فصل 22-2021 از تمام سیلندرها آماده شلیک است.

آلی اخیراً ویدیویی را از اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن در حال دویدن با تسمه‌های مقاومتی است که در دُبی در زیر آفتاب دور او پیچیده شده است، و در آن نوشت: "پیوند متوقف نمی‌شود."

علاوه بر این، افرادی مانند تامی آبراهام مهاجم چلسی و متئو گوئوندوزی هافبک آرسنال نیز به سرعت زیر آفتاب قرار گرفته‌اند.

براهیم در حالی که گوئوندوزی با همسرش مای رفسک در کورسیکا در حال آفتاب گرفتن بود، با دوست دخترش لیا مونرو در حال شل شدن بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала