Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقاومت جوردی آلبا در برابر وسوسه‌های باشگاه‌ها

© Sputnik / Elena Rusko /  مراجعه به بانک تصاویر Jordi Alba, jugador de la selección española de fútbol
Jordi Alba, jugador de la selección española de fútbol - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
با توجه به این‌که بارسلونا به دنبال جوان سازی تیم فعلی خود است، با توجه به ارزش پولی بالای قرارداد فعلی، نام جوردی آلبای 32 ساله زیر سوال رفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ جوردی آلبا یکی از بازیکنان پرطرفدار در تیم بارسلونا است. با این وجود علی‌رغم علاقه سایر باشگاه‌ها او مصمم است قرارداد خود را که در جون 2024 به پایان می‌رسد، با بلوگرانا ادامه دهد.

با وجود این، کادر مربیگری بارسلونا همچنان از جوردی آلبا حمایت می‌کنند، و استدلال می‌کنند که موفقیت‌های او خود گویای این مسئله است و یافتن یک جایگزین شایسته در بودجه آنها مشکل خواهد بود.

بارسلونا در گذشته سعی کرده و نتوانست جایگزین آلبا شود، در حالی‌که جونیور فیرپو مرد مورد بحث است. و یکی دیگر از بازیکنانی که بارسلونا به آن چشم دوخته خوزه گایا بازیکن والنسیا است، هرچند با توجه به اوضاع مالی باشگاه یک حرکت بعید به نظر می‌رسد.

جوردی آلبا پس از 9 فصل و 16 قهرمانی در نیوکمپ، از سال 2012 نقشی اساسی در تحول بارسلونا داشته و هیچ نشانه‌ای از کند شدن سرعتش را نشان نمی‌دهد. در 49 بازی این فصل او 15 پاس گل داده و 5 گل نیز به ثمر رسانده است.

جوردی آلبا در طول این سال‌ها مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های دیگر قرار گرفته، به ویژه از منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن و اخیراً از اینتر.

اما همانطور که بارسلونا احتمال جدایی وی را ارزیابی می‌کند، احتمالاً به عنوان بخشی از تبادل بازیکن مدافع کناری اسپانیایی در اجرای قراردادش در نیوکمپ در مقابل هواداران خانگی‌اش مصمم به نظر می‌رسد.

از دیگر بازیکنانی که کاتالان‌ها می‌توانند آنها را رها کنند عبارتند از: نتو، جونیور فیرپو، ساموئل اومتیتی​​، مارتین بریتوایت، فیلیپ کوتینیو.

اما تا جایی‌که معاملات با سایر باشگاه‌ها انجام می‌شود، در حال حاضر مذاکرات آهسته دنبال می‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала