Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بولیویا 0 اروگوئه 2؛ اولین پیروزی یاران سوارز در کوپا آمریکا

© AP Photo / Francisco Secoادینسون کاوانی Uruguay's Edinson Cavani celebrates after he scored the opening goal during the round of 16 match between Uruguay and Portugal at the 2018 soccer World Cup at the Fisht Stadium in Sochi, Russia, Saturday, June 30, 2018
ادینسون کاوانی Uruguay's Edinson Cavani celebrates after he scored the opening goal during the round of 16 match between Uruguay and Portugal at the 2018 soccer World Cup at the Fisht Stadium in Sochi, Russia, Saturday, June 30, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
تیم ملی اروگوئه در ادامه کوپا آمریکا بامداد امروز با دو گل بولیویا را از پیش رو برداشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در چهارمین بازی از سری بازی‌های گروهی کوپا آمریکا در چارچوب گروه A، بامداد امروز دو تیم ملی اروگوئه و بولیویا به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با حساب دو بر صفر با سود یاران کاوانی و سوارز پایان یافت.

در این دیدار نیمه اول اروگوئه فشار زیادی آورد ولی مهاجمین این تیم در امر گل‌زنی ناتوان بودند تا این‌که کارلوس لامپه در دقیقه 40، روی اشتباه دروازه خودی را گشود تا نتیجه یک بر صفر شود.

در نیمه دوم بولیویا خواست بازی را کنترول نماید اما بار دیگر اروگوئه به حملاتش افزود.

ابتدا در دقیقه 49 پنالتی برای این کشور گرفته شد که پس از دخالت VAR پذیرفته نشد. در ادامه و در دقیقه 79 ادینسون کاوانی روی پاس تورس دروازه حریف را گشود و حساب را دو برابر ساخت. با وجود پنج دقیقه زمان تلف شده، هیچ توپی دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با نتیجه 2-0 به سود اروگوئه پایان یابد و این تیم اولین پیروزی خود را کسب نماید. زیرا این کشور پیش از این تنها یک تساوی گرفته بود و در دو دیدار دیگر به حریفان باخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала