Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران مجارستان زیر ذره‌بین یوفا

© REUTERS / Bernadett Szabo Болельщики на матче Венгрия - Португалия
Болельщики на матче Венгрия - Португалия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
یوفا قصد دارد تحقیقات جدیدی را امروز در مورد اظهار نظرهای تبعیض آمیز هواداران مجارستان آغاز نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ یوفا امروز جمعه از آغاز تحقیقات انضباطی در رابطه با حوادث احتمالی تبعیض آمیز در بازی آلمان و مجارستان (دو روز پیش در ورزشگاه آرنا) در مونیخ خبر داد.

همانطور که آژانس نشان داده، مطابق با ماده 31 (4) آیین نامه انضباطی، بازرسی را منصوب کرده که تحقیقات مربوط به وقایع رخ داده در جلسه آخرین روز مرحله گروهی را که با صعود آلمان در رده دوم و حذف مجارستان همراه شد.

یوفا نیز به همین دلیل پس از بازی مجارستان و فرانسه، در ورزشگاه پوشكاش آرنا در بوداپست، پرونده دیگری را در تاریخ 20ام باز كرد، جایی كه وقتی بازیکنانی مانند كیلیان امباپه یا كریم بنزما توپ را لمس می‌كردند، از سکوها شعارهایی شنیده می‌شد.

مجارستان پس از تساوی در روز آخر با آلمان حذف شد.

پیرامون مسابقه آلمان و مجارستان، جنجال ناشی از رد درخواست یوفا برای نورپردازی ورزشگاه با رنگ‌های رنگین کمان ساخته شده توسط شهردار مونیخ، به عنوان واکنش به مقررات مصوب در مجارستان که شامل ممنوعیت‌هایی مانند صحبت در مورد همجنس گرایی در مدارس است.

یوفا پیشنهاد کرد که نور را در تاریخ‌های دیگر روشن کنند و استدلال کرد که "این یک سازمان سیاسی و مذهبی خنثی است" و "با توجه به زمینه سیاسی" درخواست، به عنوان پیامی که به تصمیم پارلمان ملی مجارستان هدایت می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала