Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز در وعده به هواداران: شما می‌دانید من کیستم

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید، انتقال کیلیان امباپه را در میان پیوندهای مداوم باشگاه و بازیکن تحریک کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ غول لالیگا سابقه غنی در جذب بزرگترین و بهترین بازیکنان دارد و مطمئناً امباپه فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن در این گروه قرار می‌گیرد.

اما رئال مادرید در شرایطی نیست که بتواند نوعی پول را صرف کند که مُهاجم فرانسوی در تابستان امسال و در بحران مالی به سانتیاگو برنابئو برود.

همانطور که در جریان حماسه سوپرلیگ به خوبی اثبات شده، رئال مادرید در میان هزینه‌های بیش از حد و شیوع ویروس کرونا بیش از 900 میلیون یورو بدهی دارد.

پرز در میان شایعات انتقال واران به منچستریونایتد، این خبر را به روزرسانی کرد.

و این بدان معناست که چنین نقل و انتقالاتی در حال حاضر امکان پذیر نیست اما پرز رئیس رئال مادرید، مأموریت دارد که امور مالی را بازسازی کند تا او و باشگاه بتوانند به نقل و انتقالات مانند کهکشانی‌ها برگردند.

پرز به Onda Cero گفت: "او بازیکن رئال مادرید نیست، بنابراین نمی‌توانم در مورد او(امباپه) صحبت کنم. می‌دانم طرفداران چه می‌خواهند، ما در حال کار بر روی بازسازی هستیم. شما می‌دانید من کیستم. مردم می‌توانند به من اعتماد کنند زیرا آنها می‌دانند چه کاری می‌توانم انجام دهم. آنها می‌دانند که من بهترین بازیکنان جهان را می‌آورم."

این‌ها حرف‌های پرز را اذیت می‌کند، اما واقعیت این است که معامله‌ای برای امباپه احتمالاً در جایی نزدیک نخواهد بود ، مگر اینکه بازیکن 22 ساله تصمیم بگیرد قرارداد جدیدی را در Parc des Princes در تابستان امسال امضا نکند.

امباپه در سال 2022 از قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن خارج می‌شود، بنابراین اگر قرارداد جدیدی را امضا نکند یا در تابستان امسال به فروش نرسد، می‌تواند به صورت رایگان در دسترس قرار گیرد.

این مورد شاید تنها گزینه‌های رئال مادرید برای جذب فوق ستاره فرانسوی در آینده نزدیک با توجه به وضعیت مالی آنها باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала