Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاردس: دادن توپ به مسی همیشه بهترین گزینه نیست

© REUTERS / Carlos Garcia RawlinsLeo Messi (centro), futbolista argentino
Leo Messi (centro), futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
بازیکنان بارسلونا در سال‌های اخیر متهم به پاس دادن توپ را به لیونل مسی داده شده و امیدوار اند که او جادویی کند و این تیم به برتری برسد، اما لئاندرو پاردس، هافبک آرجانتین و پاریسن‌جرمن به صراحت اعلام کرد که این بازیکن 34 ساله فقط زمانی که توپ لازم دارد باید توپ برایش داده شود، در غیر آن دادن توپ به وی همیشه بهترین گزینه نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی ژاوی و اینیستا از بارسلونا، مسی در این تیم از هر زمان دیگر تنها شده است و جور خط میانی و خط حمله را به تنهایی می‌کشد. این موضوع را می‌شود از بازی‌هایی که مدافعان حریف موفق به مهار مسی شده اند، دانست زیر زمانی که لئو متوقف شده است، بارسا نیز نتیجه مطلوبی کسب نکرده است.

از سویی هم بازیکنان بارسلونا در سال‌های آخر هر زمانی که تحت فشار بوده اند، توپ را به مسی رسانده اند تا او جادویی انجام دهد و با حرکات خودش حریف را مغلوب سازد.

اما لئاندرو پاردس، هافبک آرجانتین و پاریسن‌جرمن به صراحت اعلام کرد که این بازیکن 34 ساله فقط زمانی که توپ لازم دارد باید توپ برایش داده شود، در غیر آن دادن توپ به وی همیشه بهترین گزینه نیست.

پاردس که در حال حاضر با مسی در تیم ملی آرجانتین هم‌تیمی است و برای کسب عنوان قهرمانی کوپا آمریکا تلاش دارد، در این مورد گفت:" مسی بسیار بازیکن خوب و مسلط به توپ است اما من فکر می‌کنم توپ باید به او در زمان مناسب داده شود و هر بار رساندن توپ به او بهترین گزینه نیست. شما همچنین باید از این نظر باهوش باشید که چه زمان و در چه فضایی لئو را صاحب توپ سازید."

پاردس در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که کارشناسان دلیل ناکامی مسی را در بازی‌های ملی عدم حضور بازیکنان خلاق در ترکیب آلبی سلسته می‌دانند و مدعی اند که اگر مسی در اسپانیا بازی می‌‎کرد، افتخارات بزرگ و به مراتب بهتر از حالا کسب می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала