Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پُرس‌وجوی لیورپول در مورد شرایط جذب امباپه

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
رئال مادرید کار دشواری برای جذب کلیان امباپه خواهد داشت زیرا این باشگاه در کنار این که تشویق به ماندن در پاریس می‌شود، شدیداً مورد توجه باشگاه‌های بزرگی چون لیورپول قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که از قرارداد کلیان امباپه با باشگاه پاریس‌جرمن یک سال دیگر باقی مانده است، اما هنوز خبری از توافق نیست و مذاکرت دو طرف به بن‌بست مواجه شده است.

Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
صحبت پرز در مورد 10 نام آشنا؛ زیدان، راموس، امباپه، بیل و...

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و مادرید مدعی اند که این بازیکن پس از رقابت‌های یورو درخواست جدایی خواهد داد تا بتواند به باشگاه رئال مادرید بپیوندد و قرارداد خود را با باشگاه پاریسن‌جرمن تمدید نخواهد کرد.

در همین حال از انگلیس خبر می‌رسد که باشگاه لیورپول در مورد شرایط جذب این بازیکن جوان و درخشان پرس‌وجو کرده و به نظر می‌رسد که این علاقه جدی نیز است.

سران لیورپول حتی تصمیم دارند برای تسهیل روند جذب این بازیکن ستاره‌های تیم شان را نیز قربانی کنند و از میان صلاح و مانه ممکن است در ازای امباپه راهی پاریس شود.

لیورپول فصل گذشته درخشش خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نداشت و از همین رو مدیران این تیم تصمیم دارند تا تیم را با ستاره‌های بزرگی چون امباپه تقویت کنند و تلاش‌ها برای این کار ادامه دارد.

لیورپول در حالی به امباپه علاقه نشان داده است که احتمال جدایی کلوپ در پایان فصل جدید متصور است و برای سال‌های پس از سرمربی آلمانی، این باشگاه برنامه‌ریزی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала