Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک قدم تا نهایی شدن انتقال سانچو به یونایتد

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی، مدعی‌ست که توافق نهایی میان دورتموند و یونایتد برای به خدمت گرفتن سانچو حاصل شده و این انتقال بزودی رسمی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سال گذشته بود که باشگاه منچستر یونایتد برای جذب سانچو تلاش بسیاری کرد و خود این بازیکن نیز به صورت رسمی درخواست خود را برای این انتقال به باشگاهش اعلام کرد اما یونایتدی‌ها در نهایت نتوانستند توافق مدنظر را با دورتموند حاصل کنند و به همین دلیل این بازیکن یک فصل دیگر در آلمان ماند.

یونایتد امسال بار دیگر به جذب این بازیکن اقدام کرد و با توجه به جدیت این باشگاه و تصمیم نهایی سانچو برای جدایی، دورتموند نیز کم آورد و در حال آماده سازی شرایط برای صدور اجازه خروج وی است تا این بازیکن انگلیسی در تیم محبوب خود یعنی منچستر یونایتد توپ بزند.

حالا فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی، مدعی‌ست که توافق نهایی میان دورتموند و یونایتد برای به خدمت گرفتن سانچو حاصل شده و این انتقال بزودی رسمی خواهد شد.

براساس ادعای رومانو، همه چیز آماده است تا سانچو با یونایتد قرارداد ببندد و این موضوع طی چند روز آینده نهایی خواهد شد.

گفته می‌شود که مبلغ این انتقال 77 میلیون پوند است و دورتموند تخفیف 5 میلیون به یونایتد قانع شده است.

این انتقال در حالی در مرحله نهایی قرار دارد که دورتموند اخیراً به یونایتد مهلت دو هفته‌ای داده بود و در صورتی که یونایتد برای نهایی کردن این انتقال تلاش نمی‌کرد، زنبورها قید فروش ستاره انگلیسی را زده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала