Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع مورد نظر رئال در صورت جدایی «واران» مشخص شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر واران
واران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
در صورتی که رافائل واران، رئال مادرید را در تابستان پیشرو ترک کند، این باشگاه به جذب وسلی فوفانا، ستاره مسلمان لستر سیتی اقدام خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم تمایل واران به ماندن در رئال مادرید منتشر شده و به نظر می رسد او از موقعیت خود در برنابئو راضی نبوده و به دنبال چالشی جدید در ادامه دوران ورزشی خود است.

رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
ورزش
واران خودش را برای یونایتدی شدن آماده میکند

منچستریونایتد شدیداً به دنبال این بازیکن است و می‌خواهد در تابستان پیشرو او را به خدمت بگیرد. رئال مادرید با توجه به عدم تمایل این بازیکن به تمدید قرارداد به جدایی این بازیکن راضی است و این احتمال که وی در تابستان مادرید را ترک کند، بسیار بالا است.

رئال مادرید که قبل از این راموس را نیز از دست داده است، در صورتی جدایی واران، تغییرات گسترده در خط دفاعی خود خواهد آورد و مدافع جدید به خدمت خواهد گرفت تا در کنار آلابا، خط دفاعی مستحکمی را تشکیل دهد.

براساس گزارش Fichajes، این باشگاه وسلی فوفانا، مدافع مستحکم و مسلمان لسترسیتی را به عنوان جانشین واران انتخاب کرده است و شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد.

این مدافع که در حال حاضر 20 سال سن دارد، درخشش بسیار خوبی در ترکیب روباها زیر نظر براندن راجرز داشته و یکی از مدافع آینده‌دار به شمار می‌رود و باشگاه‌های مطرحی در اروپا خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

گفته می‌شود که ارزش فوفانا نزدیک به 30 تا 40 میلیون یورو است و رئال مادرید در صورتی که واران را با مبلغ 65 تا 70 میلیون یورو به فروش برساند، می‌تواند به راحتی او را به خدمت بگیرد.

فوفانا در حالی به رئال لینک شده که قبل از این چالار سویونجو دیگر مدافع لستر نیز مورد توجه کهکشانی‌ها قرار گرفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала