Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار بسیار ضعیف سه شیرها در مراحل حذفی؛ 1 پیروزی در 53 سال

© REUTERS / MATT DUNHAMEngland's John Stones reacts after the match, Euro 2020 - Group D - England v Scotland - Wembley Stadium, London, Britain - June 18, 2021
England's John Stones reacts after the match, Euro 2020 - Group D - England v Scotland - Wembley Stadium, London, Britain - June 18, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
در 53 سال گذشته، تیم ملی فوتبال انگلستان تنها در یک دیدار مراحل حذفی رقابت‌های اروپایی به پیروزی دست یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی انگلستان یکی از مدعیان رقابت‌های یورو 2020، محسوب می‌شود و این تیم با کسب 7 امتیاز در دور گروهی، در حال حاضر در دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها قرار دارد و قرار است فردا شب در خانه به مصاف تیم ملی آلمان برود.

میسون مونت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
غیبت دو ستاره تیم ملی انگلیس در بازی برابر جمهوری چک

این تیم اما گذشته خوبی در مراحل حذفی این رقابت‌ها نداشته است و در 53 سال گذشته تنها در یک بار موفق به کسب پیروزی شده است.

در تاریخ یورو، انگلیس تنها یک پیروزی در دور حذفی به ثبت رسانده  که آن هم در ضربات پنالتی و به عنوان میزبان این رقابت‌ها بوده است.

در دور قبلی این رقابت‌ها در فرانسه، انگلیس در مرحله حذفی به دست ایسلند حذف شد و این اتفاق تازه‌ای نبود و خیلی‌ها انتظارش را داشتند زیرا انگلیس همواره در این مرحله شبیه تیم‌های عادی ظاهر می‌شود.

این بار اما سه شیرها به دنبال فراموش کردن تاریخ سیاه اند و می‌خواهند با نسل جدید که اکثر شان ستاره‌های بزرگی اند، این ناکامی را جبران کرده و با شکست مانشافت راهی دور بعدی شوند.

انگلیس شانس زیادی نیز دارد زیرا در این رقابت‌ها میزبان است و تمامی بازی‌هایش در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود و در حضور هواداران می‌تواند بدرخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала