Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ولز 0 – دنمارک 4؛ صعود مقتدرانه با تحقیر بیل و یاران + عکس

© AP Photo / Pool / Jonathan NackstrandИгрок сборной Дании Миккель Дамсгор празднует первый забитый гол во время матча группы B ЕВРО-2020 между Россией и Данией
Игрок сборной Дании Миккель Дамсгор празднует первый забитый гол во время матча группы B ЕВРО-2020 между Россией и Данией - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
تیم ملی دنمارک موفق شد با شکست تیم ملی ولز در دور یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، راهی دور بعدی این رقابت‌ها شود.

به گزارش اسپوتنیک، دور یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، از ساعت 20:30 دقیقه امشب، در ورزشگاه آمستردام آرنا، میان دو تیم ولز و دنمارک آغاز شد که دنمارکی‌ها موفق شدند با شکست 0-3 حریف راهی دور بعدی این رقابت‌ها شوند.

دنمارکی‌ها که در دور گروهی به دلیل ایست قلبی اریکسن شوکه شده بودند و با روحیه ضعیف نتوانسته بودند خودی نشان دهند، در این دیدار بسیار خوب عمل کردند و بازی زیبایی نیز به نمایش گذاشتند.

دنمارک که در اکثر دقایق تیم برتر میدان بود، در دقیقه 27 توسط دولبرگ به گُل نخست دست یافت و با پیروزی راهی رختکن شد.

این تیم در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود و خیلی زود و در دقیقه 48  موفق شد تا اختلاف را دو برابر کند و کسپر دولبرگ دومین گُل خود را به ثمر برساند.

در ادامه ولز برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام داد اما ناموفق بود و مهاجمان این تیم نتوانستند دروازه کاسپر اشمایکل را بگشایند.

دنمارک در دقیقه 88 و 94 تیر خلاص را بر پیکر ولز زد و یواکیم مهله و مارتین برایتویت موفق شدند گُل سوم و چهارم این تیم را به ثمر برسانند و خیال هواداران را بابت صعود راحت کند.

ضمن این که در دقیقه 90 این دیدار هری ویلسون بازیکن تیم ملی ولز با دریافت کارت سرخ از زمین بازی اخراج شد تا ولز دقایق پایانی را ده نفره دنبال کند.

با این نتیجه دنمارک به دور بعدی رقابت‌های یورو شد و ولز به کارش در این رقابت‌ها پایان داد و بازیکنان این تیم فردا برای بازگشت به کشور شان آماده خواهند شد.

به این ترتیب دنمارک در دور یک چهارم نهایی با یکی از تیم‌های هالند و چک دیدار خواهد و دیده شود که چه تیمی حریف یاران اریکسن خواهند شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала