Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2020؛ صعود ایتالیا با شکست اتریش در وقت‌های اضافه، آتزوری در انتظار یکی از میان بلجیم و پرتگال

© AFP 2023 / ALESSANDRA TARANTINOتیم ملی ایتالیا Italy's players celebrate their win after the UEFA EURO 2020 Group A football match between Italy and Switzerland at the Olympic Stadium in Rome on June 16, 2021
تیم ملی ایتالیا   Italy's players celebrate their win after the UEFA EURO 2020 Group A football match between Italy and Switzerland at the Olympic Stadium in Rome on June 16, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
تیم ملی ایتالیا به دشوار و در وقت‌های اضافی موفق به شکست اتریش شد و صعود خود را به دور بعدی رقابت‌های یورو قطعی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین دیدار از شب نخست مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2020، تیم‌های ملی ایتالیا و اتریش در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل در وقت‌های معمول خاتمه یافت و در وقت‌های اضافی آتزوری موفق شد با نتیجه 1-2 حریف سختکوش خود را شکست دهد.

ایتالیا در این دیدار تیم برتر میدان بود و حملات زیادی بر روی دروازه حریف داشت اما خط دفاعی اتریش بسیار خوب عمل کرد و مانع باز شدن دروازه‌ خود شان در 90 دقیقه قانونی شدند.

در وقت‌های اضافه ایتالیا بهتر عمل کرد و با توجه به تعویض‌های که مانچینی انجام داد، این تیم بیشتر تقویت شد و به گُل نیز رسید.

برای ایتالیا کیه‌زا در دقیقه 95 و پسینا 105 موفق به گُلزنی شدند و تک اتریش را ساچا به ثمر رساند و این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه 1-2 به سود لاجوردی پوشان پایان یافت.

با این نتیجه ایتالیا به جمع هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی صعود و منتظر است تا حریفش از میان بلجیم و پرتگال مشخص گردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала