Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی به دنبال غارت از ویارئال

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر میکل اویارزابال Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Матч Швеция - Испания
میکل اویارزابال  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Матч Швеция - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
منچسترسیتی قصد دارد بازیکنی از لالیگا را برای جانشینی آگوئرو به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود منچسترسیتی در حال بررسی تغییر انتقالی برای میکل اویارزبال هافبک تهاجمی رئال سوسیه‌داد است.

این بازیکن 24 ساله با استعداد در چند وقت اخیر در لالیگا تأثیرگذار بوده و در فصل گذشته برای غول باسک 13 گل و 9 پاس گل در همه‌ی رقابت‌ها داشته است.

طبق گزارش "دان بالون"، پپ گواردیولا سرمربی سیتی در حال حاضر منتظر انتقال اویارزبال است که احتمالاً هزینه آن حدود 64.5 میلیون پوند خواهد بود.

سرخیو آگوئرو به تازگی استادیوم اتحاد را ترک کرده، بنابراین مطمئناً جای برای مهاجم دیگر در ترکیب گواردیولا وجود دارد و اویارزابال قادر به انجام چندین نقش در جلو است.

ملی پوش اسپانیایی در هر دو جناحین و همچنین در پست مرکزی بازی کرده و این نوع تطبیق پذیری و هوش می‌تواند او را در تیم گواردیولا ایده آل کند.

هواداران سیتی امیدوارند که این خرید مانع پیشرفت بازیکنانی مانند فران تورس نشود، با این وجود خرید بزرگ تابستان گذشته در اولین فصل حضور در منچستر نوید واقعی می‌دهد، حتی اگر هنوز این امر نهایی نباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала