Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مک گریگور و خال‌کوبی‌های رنگارنگ: مست بودم خالکوبی کردم

© AP Photo / Gregory PayanИрландский спортсмен Конор МакГрегор
Ирландский спортсмен Конор МакГрегор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
کانور مک گرگور ستاره ایرلندی دنیای مبارزات آزاد که خالکوبی‌های بدن او معروف است در مورد آن صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ همه کارهایی که کانر مک گرگور انجام می‌دهد، همیشه چیزهای زیادی برای گفتن دارد. او برای سومین بار از قفس مبارزات آزاد در جون 2020 اعلام بازنشستگی و همه فکر کردند که آیا آخرین بار است؟

آنها می‌گویند خال کوبی تعریف زیادی از مردم دارد و همه آنها معنایی دارند که به نوعی زندگی شخصی وی را پوشش می‌دهد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایرلندی، معنی خال کوبی مک گرگور را تجزیه و تحلیل شده است.

اولین خال کوبی

اولین باری که ستاره ایرلندی تصمیم گرفت جوهر روی بدن خود بگذارد، 20 ساله بود و کمی بالاتر از مچ پا، یک خط عربی نوشت. وی اعتراف کرده که حتی نمی‌داند معنی آن چیست: "من این کار را در حالی که مست بودم انجام دادم. این می‌تواند معنی هر چیزی باشد. در آن زمان نوشتن به زبان عربی رواج داشت و برای خال کوبی بسیار عالی بود. او جوان و در تعطیلات بود، برای من 20 یورو هزینه شد."

 

خال کوبی قفسه سینه گوریل

این یکی از تصاویری است که وی بیشترین معرفی را با آن دارد. از سه عنصر تشکیل شده: گوریل با تاج، قلب در دهان و آتش سیاه. او خودش گفت که احساس می‌کند: "مانند یک پادشاه گوریل است." علاوه بر این او گفت که: "خال کوبی روی سینه قوی‌ترین دردی است که در زندگی‌ام احساس کرده‌ام."

خال کوبی ببر

با ادامه در قسمت فوقانی بدن، ببر خال کوبی شده روی شکم برجسته می‌شود. گربه سانان در بالا با نام او "مک گرگور" همراه است و در پایین آن "بدنام" نوشته شده است. این آخرین کلمه، کشتی گیر سابق را به خوبی لقب او، تعریف می‌کند و به این دلیل که او همیشه می‌خواهد بدنام باشد و جلب توجه کند. در مورد معنی مجموعه خال کوبی او گفت که: "ببر مدتهاست در ذهن من است، گاهی اوقات شما احساس می‌کنید مانند یک حیوان هستید، من فکر می‌کنم ببر بزرگ است و یک حیوان شجاع است، من آن را دوست دارم."

 

خال کوبی پشت

در پشت بدن او دو تا دارد. صلیبی که دو بال آن بر روی پشت قرار دارد و به نوبه خود به یک تاج خار در امتداد ستون فقرات‌اش متصل است. این گیج کننده‌ترین مسئله‌ای است که وی از آنجایی که او هیچ نوع اعتقاد مذهبی ندارد، تأیید کرد. برخی معتقدند که این تاج می‌تواند نشان دهنده مسیر مبارزه و پیشرفتی باشد که وی در طول زندگی خود داشته است.

خال کوبی گل رُز، خنجر و شوالیه

بازوی چپ را با خنجر سوراخ کننده گل‌ رُز، مردی با کلاه بالایی و دستکش بوکس آویز و ساعت جیبی همراه با گل رُز رنگ آمیزی کرده است. همه این‌ها در این شعار قرار گرفته: "آرام آرام است، روان است سریع" (آهسته صاف است، صاف سریع است.)

این عبارت بسیار نماینده نیروهای ویژه نیروی دریایی ایالات متحده است و عقیده‌ای است که در میان تک تیراندازها مورد احترام می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала