Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2020؛ پدیده‌های یورو چه کسانی هستند؟

© REUTERS / Marton Monus Болельщики смотрят матч Евро-2020 Венгрия - Португалия в Будапеште
Болельщики смотрят матч Евро-2020 Венгрия - Португалия в Будапеште - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، فرصت بسیار خوبی بود تا برخی ستاره‌های جوان خود شان را نشان دهند و نام‌های شان در کنار ستاره‌های قرار دهند. ستاره‌های جوان چون لوکاتلی و بارلا از این تیم ملی ایتالیا و پاتریک شیک از جمهوری چک که در قامت ستاره‌های بزرگ ظاهر شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، در دنیای فوتبال درخشش و ثابت کردن استعداد خود زمان و میدان لازم دارد که در بسیاری از تیم‌های چنین فرصتی به ستاره‌های جوان داده نمی‌شود اما در رقابت‌های یورو برخی جوانان این فرصت را پیدا کردند و خود شان به فوتبال دوستان شناختند.

تیم ملی ایتالیا   Italy's players celebrate their win after the UEFA EURO 2020 Group A football match between Italy and Switzerland at the Olympic Stadium in Rome on June 16, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
ورزش
تکرار افتخار پدر پس از 25 سال در یورو

یکی از پدیده‌های درخشان یورو، امانوئل لوکاتلی، ستاره تیم ساسولوی ایتالیا است که با 166 دقیقه حضور در دور گروهی این رقابت‌ها موفق به زدن 2 گُل و یکی از ستاره‌های درخشان آتزوری بود.

یکی دیگر از پدیده‌های یورو، کالوین فیلیپس ستاره تیم ملی انگلیس است که بیشترین پاس سالم را در این رقابت‌ها داشته و در کنار بارلا از ایتالیا، جز هافبک‌های درخشان یورو بوده است.

دنزل دامفریس، مدافع راست هالند یکی دیگر از پدیده‌های یورو است که در تیم ملی هالند درخشش بسیار خوبی داشته و در دور گروهی موفق به کسب 1 جایزه بهترین بازیکن زمین نیز شد و حالا چشم تمام تیم‌های بزرگ اروپا، به این بازیکن است.

پاتریک شیک که نسبتا در فوتبال جهان شناخته شده است و برای لاپیزیک بازی می‌کند، دیگر ستاره درخشان یورو بوده که توانسته با درخشش خودش چک را به دور یک چهارم نهایی برساند و در حال حاضر با 4 گُل زده پس از رونالدو در رده دوم جدول گُلزنان این رقابت‌های قرار دارد.

روبن گوسنس مدافع راست آلمان نیز در این رقابت‌ها درخشش بسیار خوبی داشت و یکی از مدافعان بود که در این رقابت‌ها خودی نشان داد. این مدافع جوان در دیدار برابر پرتگال چهارمین گُل آلمان را به ثمر رساند و همه توجه‌ها را به خود جلب کرد.

میکولا ماتوینکو ستاره جوان تیم باشگاه شاختار دونتسک و تیم ملی اکراین نیز بازی بسیار درخشانی داشته و جز بهترین‌های یورو بوده است. این بازیکن با 27 بار پس گیری توپ عملکرد بسیار خوبی در خط دفاع داشته است.

ستاره‌های چون گلیمور، ایساک، ساکا، پدری، اولمو و امبولو نیز خوب درخشیده اند و در محور توجه تیم‌های بزرگ باشگاهی قرار دارند.

حالا دیده شود که این بازیکن در آینده برای چه تیم‌هایی بازی خواهند کرد و آیا به این درخشش ادامه خواهند داد یا خیر.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала