Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسپانیا 5 – کرواسی 3؛ لاروخا با برتری در تماشایی‌ترین جدال یورو به یک چهارم صعود کرد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فابیان رویز بازیکن تیم ملی اسپانیا
فابیان رویز بازیکن تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
تیم ملی اسپانیا در وقت‌های اضافی موفق به شکست کرواسی شد و مجوز صعود به دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را کسب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، از ساعت 20:30، دو تیم اسپانیا و کرواسی، در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در ورزشگاه پارکن به مصاف هم رفتند و این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی 3-3 به پایان رسیده تا چهره برنده در وقت‌های اضافی و یا ضربات پنالتی مشخص گردد.

اسپانیا که در وقت‌های قانونی عملکرد خوبی داشت، در دقیقه 20 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و اونای سیمون دروازه‌بان این تیم پاسی را که از وسط زمین دریافت کرده بود، موفق به کنترول نشد و دروازه‌اش باز شد.

اسپانیا در دقیقه 38 موفق به جبران گُل خورده شد و سارابیا موفق شد بازی را مساوی کند و با سربلندی لاروخا راهی رختکن شود.

در نیمه دوم اسپانیا بازی هجومی به نمایش گذاشت و در دقایق 57 و 76 توسط آزپلیکوئیتا و فران تورس به گُل رسید تا از حریف با اختلاف دو گُل پیش بیفتد.

کروات‌ها که در این دیدار خوش شانسی دروازه‌ شان را تک تک کرده بود، باز هم به بازی بازگشت و هر دو گُل خورده را در دقایق 85 و 2+90، با اورشیچ و پاشالیچ جبران کرد و اجازه نداد تا اسپانیا به راحتی راهی دور بعدی شود.

با این نتیجه بازی به وقت‌های اضافه رفت و دو تیم برای نهایی کردن صعود شان به دور یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو، 30 دقیقه دیگر صف‌آرایی کردند.

در نیمه نخست وقت‌‌های اضافی اسپانیا بازهم حملات زهرآگین داشت و در دقیقه 100 به گُل برتری رسید و موراتا که در این رقابت‌های توپ‌های زیادی را خراب کرده بود، موفق شد گُل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

پس از این گُل نوبت به میکل اوریازابال رسید و این بازیکن سوسیداد توانست گُل پنجم تیمش را به ثمر برساند و مجوز صعود لاروخا را به دور یک چهارم نهایی کسب کرد.

با این پیروزی اسپانیا یک مرحله دیگر در یورو پیش رفت و حالا منتظر حریف خودش از میان دو تیم فرانسه و سوئیس است که تا ساعات دیگر مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала