Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید آقای خاص از دیدیه دشان

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
خوزه مورینیو در گفت‌وگویی به حذف تیم ملی فرانسه از رقابت‌های یورو واکنش نشان داد و دیدیه دشان را مقصر اصلی شکست این تیم عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فرانسه شب گذشته در یک بازی دراماتیک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر سوئیس به نتیجه تساوی 3-3 رضایت داد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
واکنش «دیدیه دشان» به حذف غیرقابل باور فرانسه از یورو 2020

در نهایت خروس‌ها در ضربات پنالتی با نتیجه 4-5 شکست خوردند تا از این رقابت ها حذف شوند. خوزه مورینیو که این روزها در کنار هدایت تیم رُم، مفسر فوتبال است، در بحثی به شکست این تیم واکنش نشان داد و دشان و تعویض‌ها او را عامل این شکست عنوان کرد.

وی در این مورد به تاک اسپورت گفت:" معتقدم فرانسه کمی زود جشن گرفت که البته در فوتبال باید بعد از اتمام بازی این کار را بکنید نه در جریان بازی؛ آنها خیلی زود سراغ جشن رفتند. زمانی که احتمال زمان‌های اضافی وجود دارد، یعنی در بازی بزرگی هستید و با چنین تعویضی رقیب در دقیقه 91 یا 92 گل تساوی را به ثمر رسانده و در آن لحظه می‌خواهید به خودتان با انجام تعویض اشتباه شلیک کنید چون گریزمن را در 30 دقیقه وقت های اضافی در اختیار ندارید و بازی را واگذار می‌کنید."

این در حالی‌ست که بسیار از کارشناسان دیگر نیز تعویض‌های سرمربی خروس‌ها را اشتباه عنوان کردند و مدعی بودند که باید گریزمن تا پایان وقت‌های اضافی در زمین بازی می‌بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала