Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینالیست‌های یورو از دید خوزه مورینیو

© REUTERS / Reuters / Alex Morton Livepicمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
آقای خاص امیدوار است تیم‌های ملی انگلیس و ایتالیا، راهی فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شوند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های یورو همچنان با جذابیت ادامه دارد و با برگزاری دو دیدار تیم‌های انگلیس – آلمان و اوکراین – سوئد، وارد مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها خواهد شد.

ژوژه مورینیو  Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
ستایش بلند توتی از مورینیو: "ما بهترین مربی جهان را به خدمت گرفته‌ایم"

تیم‌های فرانسه، پرتگال و هالند که جز مدعیان اصلی این رقابت‌ها بودند، در دور یک هشتم نهایی رقابت‌ها کنار رفته اند و حالا تیم‌هایی چون ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و آلمان مدعیان اصلی قهرمانی یورو اند.

در همین حال خوزه مورینیو سرمربی فعلی باشگاه رُم که هدایت تیم‌های چلسی، یونایتد و تاتنهام را در لیگ انگلیس به عهده داشته است، در مورد دو تیم فینالیست رقابت‌های یورو در مقاله‌ی نوشته و ابراز امیدواری کرده که ایتالیا و انگلیس به فینال راه‌یابند.

وی در این مورد برای روزنامه تایمز نوشت:" "ایتالیا در برابر انگلیس در فینال یورو برای من عالی خواهد بود. من در حال حاضر طرفدار انگلیس هستم و دوست دارم هری کین این جام را از دستان الکساندر چفرین بگیرد. انگلیس می‌تواند آلمان را شکست دهد و بعد از آن من آن‌ها را در فینال ومبلی میبینم."

مورینیو در حالی چنین نوشته که انگلیس تا حالا بازی‌های درخشانی در یورو نداشته و نتایج بسیار خفیف به پیروزی و مرحله یک هشتم نهایی رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала