Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی تلخ لوو با مانشافت؛ پایان 15 سال شکوه و افتخار + عکس/ویدیو

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Germany Head Coach Joachim Löw before the UEFA draft ceremony, 2018
Germany Head Coach Joachim Löw before the UEFA draft ceremony, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
یووآخیم لوو که قبل از این اعلام کرده بود که در پایان رقابت‌های یورو از هدایت مانشافت کنار خواهد رفت، با حذف تیمش برابر انگلیس خداحافظی تلخی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، یوواخیم لوو در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که پس از پایان رقابت‌های یورو، از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان کناره گیری خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال آلمان نیز با تایید این خبر هانسی فلیک که قبلاً دستیار لوو بود، به عنوان جانشین این سرمربی معرفی کرد تا پس از ختم ماموریت او مانشافت را هدایت کند.

لوو که امشب تیمش برابر انگلیس حذف شد، برای آخرین بار روی نیمکت مانشافت نشست و پایان کار او تلخ و تاریک بود و این سرمربی بسیار موفق با شکست و ناکامی از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد.

یواخیم لوو که به عنوان دستیار کلینزمن در تیم ملی آلمان فعالیت می‌کرد، در سال 2006 و پس از جام جهانی جانشین یورگن کلینزمن روی نیمکت تیم ملی شد و در مدتی که سکان هدایت مانشافت را در دست داشت توانست این تیم را به رده سوم در جام جهانی سال 2010 برساند و چهار سال بعد در جام جهانی برازیل به همراه تیم ملی آلمان قهرمان جهان شود.

در رقابت های یورو لوو در دو تورنمنت اخیر توانسته بود آلمان را به نیمه نهایی این رقابت‌ها برساند و در سال 2008 نیز آلمان یکی از دو فینالست یورو بود، هر چند هرگز در این رقابت ها به قهرمانی نرسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала