Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آی‌سی‌سی: "میزبانی جام جهانی 20 آوره به امارات و عمان منتقل شد"

© AP Photo / Bikas Dasجام جهانی بیست آوره کریکت Pakistan's Shahid Afridi bats against Bangladesh during their ICC World Twenty20 2016 cricket match in Kolkata, India, Wednesday, March 16, 2016
جام جهانی بیست آوره  کریکت   Pakistan's Shahid Afridi bats against Bangladesh during their ICC World Twenty20 2016 cricket match in Kolkata, India, Wednesday, March 16, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
میزبانی جام جهانی بازی‌های بیست آوره کریکت که به دلیل گسترش کروناویروس از هند گرفته شد به امارات و عمان منتقل گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ شورای بین المللی کریکت به دلیل همه گیری کرونا ویروس میزبانی جام جهانی بیست آوره را از هند گرفت و به گونهه مشترک به کشورهای امارات و عمان داد.

این بازی‌ها که از 17 اکتوبر تا 14 نوامبر برگزار می‌شود، پس از بررسی تیم شورای جهانی کریکت، و مهلت گذاری به هند تا روز دوشنبه، میزبانی از هند بازپس گرفته شد.

در ابتدا این مسابقات سال گذشته برای استرالیا برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا برای امسال در هند موکول شد که هند نیز نتوانست میزبانی کند و سرانجام به کشور امارات و عمان داده شد.

در بیانیه ICC آمده است:

"مکان مسابقات جام جهانی بیست آوره مردان آی‌سی‌سی 2021 به امارات متحده عربی و عمان منتقل شده و مسابقات از 17 اکتوبر تا 14 نوامبر برگزار می‌شود. این مسابقات در ابتدا قرار بود در هند برگزار شود اما با توجه به عواقب موج دوم کوید 19 بر روی این کشور، مجبور به جابجایی شد. BCCI میزبان این رویداد است که اکنون در چهار مکان برگزار خواهد شد - استادیوم بین المللی دُبی، استادیوم شیخ زاید در ابوظبی، استادیوم شارجه و زمین آکادمی کریکت عُمان."

در دور اول مسابقات، بنگلادش، سریلانکا، ایرلند، هالند، اسکاتلند، نامیبیا، عمان و پاپوآ گینه نو برای ورود به مرحله سوپر 12  و اضافه شدن به جمع 8 تیم برتر با هم رقابت خواهند نمود.

گفتنی‌ست که هند پس از غلبه بر انگلیس در سال 2016، اکنون مدافع عنوان قهرمانی جهان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала