Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم بزرگ امباپه در مورد آینده

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه که با حذف شدن فرانسه از یورو 2020، قصد رفتن به تعطیلات را دارد، باید در مورد آینده باشگاهی خود تصمیم بزرگی را بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه که پنالتی پنجم فرانسه را در ضیافت پنالتی‌ها مقابل سوئیس در یورو 2020 از دست داد تا مهر تأیید بر خروج فرانسه از قهرمانی اروپا بزند، اکنون توجه به آینده باشگاهی او در پاری‌سن‌ژرمن معطوف شده است.

در حالی‌که قرارداد وی در تابستان سال آینده در پاریس به پایان می‌رسد اما رئال مادرید وضعیت این ستاره 22 ساله را از نزدیک تحت نظر دارد.

او که ابتدا پیش از بازی‌های باشگاه به تعطیلات می‌رود، یا تابستان امسال مجبور می‌شود که از پاریس جدا شود یا این‌که صبر می‌کند تا سال آینده به صورت رایگان به مقصد جدید بپیوندد. حتی در اواسط یورو 2020 این بازیکن در مصاحبه با فرانس فوتبال اعتراف کرد که وی به یک تجربه متفاوت در یک باشگاه جدید نیاز دارد.

Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
اقدام عملی الخلیفی برای رضایت امباپه؛ مالک پی‌اس‌جی خودش وارد مذاکره شد

امباپه پس از تعطیلات با ناصر الخلیفی رئیس PSG و مدیر ورزشی لئوناردو، به گفتگو خواهد نشست در حالی‌که مالک قطری تاکید کرده که در تابستان امسال آنها به هیچ پیشنهادی گوش نمی‌کنند و فقط تصمیم آنها تمدید قرارداد بازیکن است.

با این حال، الخلیفی همیشه به صراحت گفته، کسی را که او در ترکیب پی‌اس‌جی نمی‌خواهد، دوست ندارد آنجا باشد، بنابراین کار او متقاعد کردن امباپه است.

به خدمت گرفتن جورجینیو واینالدوم و مواردی که هنوز در راه هستند، مانند اشرف حکیمی و جانلوئیجی دوناروما، برخی از استدلال‌هایی است که پی‌اس‌جی به امباپه ارائه خواهد داد، جدا از این‌که به او افزایش دستمزد قابل توجه، پیشنهاد داده می‌شود.

یکی از شرایطی که امباپه باید با پی‌اس‌جی حل و فصل کند رابطه او با لئوناردو است که با این جوان با استعداد اختلاف نظر دارد. از طرفی دیگر، الخلیفی رابطه بسیار نزدیک با ستاره فرانسوی و خانواده‌اش دارد. در همین حال، رئال همچنان منتظر تصمیم نهایی این بازیکن است.

لوس بلانکوس تنها در صورتی وارد صحنه خواهد شد که امباپه تصمیم بگیرد تابستان امسال از پاریس جدا شود و صاحبان این باشگاه را وادار به شنیدن پیشنهادات وی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала