Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سقف عظیم با چمن جمع‌شونده؛ نمایش خیرکننده‌ی برنابئو در دنیای فوتبال

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
رئال مادرید فیلیمی از جریان کار نصب سقف عظیم ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را منتشر کرده که در مرور زمان انجام یافته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید امروز تصاویری در زمینه نصب سقف پیشرفته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را منتشر کرد که نشان از توسعه‌ی یک ورزشگاه جدید و کاملا مُهیج است.

بازسازی عظیم این ورزشگاه در جون 2019 آغاز شد و این کار سبب شد تا رئال بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با ظرفیت 6000 هوادار انجام دهد.

با این‌حال اما کارهای بزرگی برای توسعه ورزشگاه معروف این باشگاه انجام شده و غول اسپانیایی با انتشار فیلم‌های در توییتر کار شدید بر روی زمین را به رخ می‌کشد.

مادرید کار نصب سقف در مرور زمان را با عنوانی به اشتراک گذاشت: "ساعت چند است؟ زمان بروزرسانی جدید استادیوم."

کلیپ 1 دقیقه و 48 ثانیه‌ای با برداشت یک هنرمند از این‌که استادیوم پس از اتمام آن چگونه به نظر می‌رسد، پایان می‌یابد، یک طراحی آینده نگرانه که این ورزشگاه را در میان بهترین‌های فوتبال جهان قرار می‌دهد.

پروژه بازسازی شامل یک سقف ثابت است که هر چوکی را پوشش می‌دهد و همچنین یک سقف جمع شونده که کل زمین را پوشش می‌دهد، در حالی‌که همچنین قابل درک است که ظرفیت فعلی 81.000 با وجود اضافات اضافی خارج از زمین، ثابت خواهد ماند.

در این آثار یک صفحه 360 درجه، یک مرکز خرید، یک پارکینگ زیرزمینی پنج طبقه و رستوران‌های جدید فعال خواهد شد.

علاوه بر این، قرار است هُتلی ساخته شود که برخی از اتاق‌ها منظره‌ای از زمین برنابئو را ارائه می‌دهند.

اگرچه پیشرفت چشمگیری در پروژه جاه طلبانه وجود داشته اما مارکا گزارش نموده که توسعه ورزشگاه تا زمانی بین سپتامبر 2022 تا جنوری 2023 به طور کامل تکمیل نخواهد شد. عدم حضور هواداران به دلیل همه گیری کوید19 بدون شک روند کار را سرعت می‌بخشد.

مارکا آورده که بیش از 700 کارگار برای باسازی ورزشگاه کار می‌کنند و امید است که این ورزشگاه برای استقبال از هواداران اسپانیایی دوباره آغاز به کار کند.

رئال مادرید در حال آماده شدن برای میزبانی از هواداران‌اش در فصل جدید برنابئو است که کارلو آنچلوتی به نیمکت داغ این تیم بازگشته و پس از یک فصل ضعیف از نظر استانداردهای عالی باشگاه، جای زین الدین زیدان را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала