Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل عجیب فدارسیون فوتبال فرانسه به حذف خروس‌ها از یورو

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرده که زمین تمرینی مناسب این تیم نبوده و به همین دلیل از رقابت‌های یورو حذف شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی سوئیس در دور یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو دست به کار بزرگی زد و پس از کسب تساوی 3-3 در 90 دقیقه، موفق شد تیم ملی فرانسه را در ضربات پنالتی مغلوب کند و یک شاهکار بزرگ رقم بزند.

Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - France v Switzerland - National Arena Bucharest, Bucharest, Romania - June 28, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
240 هزار امضا برای یک اتفاق عجیب؛ دیدار فرانسه و سوئیس از سر برگزار می‌شود؟

پس از کنار رفتن قهرمان جهان از رقابت‌های یورو، بازیکنان و خانواده‌های شان نسبت به هوتل و محل بود و باش این ستاره‌ها انتقاد داشتند و این موضوع را دلیل حذف خروس‌ها می‌دانستند که به نظر بسیاری از کارشناسان عجیب به نظر می‌رسید.

حالا فدارسیون فوتبال این کشور دلیل جالب‌تری به حذف خروس‌ها آروده و مدعی است که زمین تمرین مناسب نبوده و همین موضوع سبب حذف قهرمان جهان شده است.

نوئل لو گرات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در گفت و گویی با اکیپ گفت: "صحبت کردن درباره هوتل را تمام کنید. ما به خاطر هوتل نباختیم. ما به خاطر کمپ تمرینی باختیم و باید تائید کنم که آن زمین، اصلا خوب نبود. هوتل هیچ تاثیری در نتیجه فرانسه در یورو 2020 نداشت. ما به خاطر هوتل دو گل در دقایق پایانی از سوئیس دریافت نکردیم. به خاطر کمپ تمرینی بد، چنین نتیجه‌ای به دست آمد. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم و چنین چیزهایی اجتناب ناپذیر است. در فوتبال وقتی پیروز می‌شوید، همه چیز خوب است، اما وقتی شکست می‌خورید، مقصر یک نفر است و باید بابت آن سرزنش شود."

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه در حالی چنین دلیل آورده است که مردم فرانسه بابت حذف تیم شان شدیداً از کادر فنی و مدیریتی خشمگین اند و عدم مدیریت را دلیل حذف تیم شان می‌دانند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала