Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اصرار مودریچ به ماندن بیل در رئال مادرید

© REUTERSLuka Modric looks dejected as Paris St Germain players celebrate a goal but he could face jail in his native Croatia
Luka Modric looks dejected as Paris St Germain players celebrate a goal but he could face jail in his native Croatia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید، با گرت بیل صحبت کرده و از این بازیکن خواسته تا در این تیم بماند.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل که به دلیل رابطه نچندان خوب با زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، فصل قبل این تیم را ترک و به صورت قرضی به تاتنهام پیوست، حالا دو باره در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد و احتمال می‌رود که در این تابستان این باشگاه را برای همیشه ترک کند.

در همین حال لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید، با گرت بیل صحبت کرده و از این بازیکن خواسته تا در این تیم  تا پایان قرارداد خودش بماند.

براساس گزارش وکی دیاریو، هر دو از زمان حضور در تاتنهام به شدت رابطه خوبی با همدیگر دارند و حالا این فرصت را دارند تا دوباره فصل بعد را در کنار هم باشند. پرز خیلی دوست دارد که بیل بماند و به نظر می‌رسد به همین خاطر به مودریچ چراغ سبز نشان داده تا بیل را راضی کند که برای سال پایانی قراردادش در رئال بماند.

 بیل البته در سالهای اخیر افت مشهودی داشته و در یورو هم عملکرد خوبی نداشت و باید دید که در صورت ماندن در رئال آیا می تواند چیزی را تغییر بدهد یا نه.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала