Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه فقط به یک شرط در پاریس می‌ماند

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه می‌خواهد با یک بند دلخواهش که به سود رئال خواهد بود، با پی‌اس‌جی تمدید نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه آماده است تا با پاری‌سن‌ژرمن قراردادش را تمدید کند اما او برای این کار یک شرط دارد.

قرارداد امباپه در 2022 به پایان می‌رسد اما این بازیکن فرانسوی می‌خواهد یک شرط را شامل قرارداد نماید و با پی‌اس‌جی تمدید نماید، "بندی که او را برای رفتن به رئال مادرید آزاد می‌کند." این را روزنامه مارکا اعلام کرده که PSG آن شرط را قبول ندارد.

بنابراین استراتژی بازیکن این است که بدون تمدید کار با PSG را ادامه دهد و سال آینده به صورت رایگان جدا شود، موردی که ممکن است به این معنی باشد که PSG در این فصل او را دور سازد، بدون این‌که به عنوان یک مجازات برای رفتارش بازی کند. رئال مادرید به همه اتفاقاتی که با امباپه و پی‌اس‌جی رخ می‌دهد بسیار توجه دارد تا وقتی لحظه امضای ستاره بزرگ سفید در تابستان فراهم شود، عمل کند.

رئال مادرید آگاه است که باید در این عملیات صبر داشته باشد زیرا می‌داند که این کار طولانی و پیچیده خواهد بود. از این رو رسیدن امباپه در تابستان امسال به رئال مادرید بسیار دشوار است، زیرا PSG قصد ندارد کارها را آسان کند و سعی‌خواهد کرد کیلیان به هر نحو ممکن تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала