Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرجانتین 4-3 کلمبیا (3-2 پنالتی): مارتینز آلبی سلسته را به فینال رساند

© REUTERS / UESLEI MARCELINOتیم ملی آرجانتین در کوپا آمریکا Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Paraguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 21, 2021 Argentina's Lionel Messi in action
تیم ملی آرجانتین در کوپا آمریکا   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Paraguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 21, 2021 Argentina's Lionel Messi in action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
تیم ملی آرجانتین بامداد امروز با درخشش امیلیانو مارتینز درون دروازه، کلمبیا را شکست داد و به فینال رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ بامداد امروز دومین دیدار نیمه نهایی کوپا آمریکا میان آرجانتین و کلمبیا در ورزشگاه "مانه گارینشا" برگزار شد که سرانجام یاران مسی در ضیافت پنالتی‌ها به برتری رسیدند و حریف برزیل در فینال شدند.

در دقیقه 7 این بازی، لاوتارو مارتینز روی پاس مسی برای آلبی سلسته گل‌زنی کرد. یاران مسی ضمن یک پنالتی که در دقیقه 47 توسط VAR پذیرفته نشد، پیروز به رختکن رفتند.

در نیمه دوم کلمبیا بیشتر عمل کرد نخواست خیلی زود رقابت را واگذار نماید.

در دقیقه 54 بازی، یک پنالتی به سود این تیم گرفته شد کا با دخالت داور ویدیوی رد شد، اما در دقیقه 61 لوئیز دیاز روی پاس کوادرادو همه چیز را به تساوی کشید. امری که تا پایان 90 دقیقه تغییر نیافت و بازی به ضیافت پنالتی‌ها رفت.

در ضربات پنالتی کوادرادو برلی کلمبیا و لیونل مسی برای آرجانتین گل اول را زدند. در ادامه دوینسون سانچز و یری مینا برای کلمبیا دو پنالتی و دی‌پاول برای آرجانتین یک پنالتی را از دست دادند.

پس از آن اما پاردس و لاوتارو مارتینز برای آرجانتین پنالتی شان را گل کردند در سوی مقابل، آنخل بورخا برای کلمبیا گل کرد اما ضربه سرنوشت ساز کاردونا دفع شد تا حساب کار 4-3 شود و این آرجانتین باشد که به فینال برسد و حریف برزیل شود.

شنبه هفته پیش رو کلمبیا و پرو دیدار رده بندی را از ساعت 4:30 بامداد آغاز می‌کنند و روز یکشنبه ساعت 4:30 بامداد، به میزبانی ماراکانا آرجانتین و برزیل دیدار نهایی کوپا آمریکا را برگزار خواهند نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала