Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانچینی: "بازی خیلی سختی بود"

© REUTERS / CARL RECINEروبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا  Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از بازی مقابل اسپانیا اظهار داشت که کار تیم‌اش تمام نشده و باید قهرمان یورو شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب تیم ملی ایتالیا در ضربات پنالتی توانست تیم شایسته و جوان لوئیز انریکه را از گردونه مسابقات کنار بزند و خود به فینال یورو 2020 صعود نماید.

روبرتو مانچینی پس از بازی اعلام داشت که ماموریتی را که تیم‌اش شروع کرده هنوز پایان نیافته و باید آنها قهرمان یورو شوند.

ایتالیا که برای سی‌وسومین بازی متوالی به برتری رسید؛ مانچو پس از بازی گفت:

"خیلی زجر کشیدیم، البته می‌دانستیم که برابر اسپانیا چه دیداری در انتظار ماست. ما به خود باور داشتیم و حالا باید به خوبی خود را برای فینال آماده کنیم."

سرمربی آتزوری افزود:

"اگر به فینال رسیده‌ایم، نتیجه تلاش همه است. نه تنها من، بلکه همه در این موفقیت سهم داریم. البته کار تمام نشده و ما باید برای قهرمانی در دیدار نهایی کار بزرگی انجام دهیم. باید انرژی از دست رفته در بازی امشب را بازیابی کنیم و برای فینال نیرو بگیریم. می‌خواهیم قهرمان شویم."
Italy players celebrates with fans after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
ورزش
پایان دوئل نفس گیر ومبلی با صعود ایتالیا به فینال یورو

مانچینی در ادامه از سختی این بازی گفت و افزود:

"واقعا بازی سختی بود چون‌که اسپانیا تیمی بزرگ و باکیفیتی‌ست. آنها بسیار خوب بازی کردند و به خصوص در دریبل زنی مهارت بالایی دارند. ما امشب مثل همیشه نبودیم ولی در مجموع راضی هستم. می‌دانستیم که در پایان نتیجه‌ای خوب برای ما رقم خواهد خورد. امشب تلاش کردیم که خیلی ریسک نکنیم. اسپانیا بازی را بدون مُهاجم هدف شروع کرد ولی با ورود موراتا هم سعی کردیم کنترل میدان را از دست ندهیم. این پیروزی با سبک دفاعی ایتالیایی حاصل نشد. ما مثل هر تیمی دفاع می‌کردیم و سپس به حمله می‌رفتیم. نمی‌توان تنها به حمله یا دفاع فکر کرد. امشب شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم که یک بار به هدف رسیدیم. بازی بسته‌ای نبود و هر دو تیم در 120 دقیقه شانس پیروزی داشتند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала