Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درام ادامه دار خانواده سالا؛ اقدام خواهر امیلیانو سالا به خودکشی + عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر امیلیانو سالا
امیلیانو سالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
خواهر امیلیانو سالا، بعد از اقدام به خودکشی در شرایط بحرانی قرار دارد... برای این خانواده که به نظر می‌رسد درام سالا برای آنها ادامه دارد، غم را پایانی نیست.

به گزارش اسپوتنیک؛ رومینا سالا خواهر امیلینانو سالا فوتبالیست فقید برزیلی، پس از آنچه تصور می‌شود اقدام به خودکشی کرده، در بیمارستانی در آرجانتین با شرایط وخیم دست و پنجه نرم می‌کند و با کمک یک دستگاه تنفسی، نفس می‌کشد.

رومینا مادر یک پسر شش ساله است و دوشنبه شب پس از اینکه توسط یکی از دوستانش بیهوش در خانه‌اش پیدا شد، به بیمارستان در سانتافه شمال آرجانتین منتقل گردید، و سپس متوجه شدند که او پیام‌های "نگران کننده" از واتس اپ دریافت کرده است.

به گفته منابع پزشکی به روزنامه آرژانتین "La Nación" ، رومینا "تحت ماسک تنفسی بود و وضعیت وی وخیم است. ما در حال کار با گروه مهمی از متخصصان هستیم که می‌خواهیم جان او را نجات دهیم."

این حادثه بعد درگذشت پدر شان هوراچیو رخ داد که سه ماه پس از سقوط هواپیما در خانه وفات کرد. به گفته منابع محلی هوراچیو 58 ساله در اثر سکته قلبی در رختخواب خود درگذشت، زیرا هرگز مرگ پسرش را "تحمل نتوانست."

این امر همچنین در حالی صورت می‌گیرد که خانواده سالا که در ماه مارچ 13 متهم از جمله کاردیف سیتی، نانت، عوامل فوتبال ویلی و مارک مک کی و چندین شرکت مرتبط با هواپیما به خاطر مرگ امیلیامو سالا مطرح کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала