Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضررهای میلیونی باشگاه‌ها از مصدومیت ستاره‌ها؛ هازارد در صدر فهرست

© PETER BYRNEEverton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk
Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
مصدومیت‌های بازیکنان ضمن این‌که یک تیم را دچار مشکل می‌کند از منظر مالی هم به تیم‌ها ضرر می‌رساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ آسیب‌ها می‌توانند فصل‌ها را خراب کنند اما آنها بخشی از بازی هستند و از دست دادن بازیکنان همیشه برای ساختار یک تیم بد است، به خصوص اگر آنها عناصر اصلی تیم باشند.

با این حال، وقتی بازیکنی بیشتر از حد انتظار روی نیمکت و از ترکیب بیرون می‌ماند، می‌تواند هزینه زیادی را برای هر باشگاهی در پی داشته باشد.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط Betiton Sports انجام شده، تعداد مصدومیت‌ها در میان پنج لیگ بزرگ اروپا به میلیون‌ها یورو رسیده است.

این تحقیق فصل گذشته( از اپریل 2020 تا مارچ 2021) را مورد ارزیابی قرار داده که به اساس آن رئال مادرید بیشترین آسیب دیدگی را داشته و تقریبا 45 میلیون یورو برای حقوق بازیکنان مصدوم هزینه کرده است. و جای تعجب نیست که ادن هازارد در راس این لیست است. فصل گذشته وی در مجموع 252 روز مصدوم بود و دستمزد هفتگی او حدود 475.000 یورو در هفته است كه منجر به ضرر 17 میلیون یورویی باشگاه گردید.

فیلیپ کوتینیو با 233 روز مصدومیت در رده دوم قرار گرفت و تقریبا 16 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه داشت. در نتیجه، بارسلونا با کمی بیش از 40 میلیون یورو، در لیست باشگاه‌هایی که بیشترین هزینه را برای بازیکنان مصدوم کرده‌اند، سوم است.

نیمار و پُل پوگبا با 95 و 230 روز مصدومیت به ترتیب سوم و چهارم هستند.

بر اساس کشور، باشگاه‌هایی که بیشترین هزینه را کرده‌اند منچستر یونایتد، یوونتوس، بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала