Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب مخوف پی‌اس‌جی برای فصل جدید پس از پیوستن راموس

© AP Photo / Kamil Zihniogluأهداف مباراة باريس سان جيرمان ومارسيليا في الدوري الفرنسي
أهداف مباراة باريس سان جيرمان ومارسيليا في الدوري الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
با پیوستن سرجیو راموس به باشگاه پاریسن‌جرمن، این تیم در تمامی نقاط زمین ستاره‌های درجه یک در اختیار خواهد داشت و مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم می‌تواند ترکیب مخوفی را در فصل جدید به زمین بفرستد.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن فصل گذشته در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا، درخشش خوبی نداشت و تنها جام حذفی را برنده شد. این تیم عنوان قهرمانی لیگ 1 فرانسه را به لیل واگذار کرد و در چمپیونزلیگ نیز توسط منچسترسیتی حذف شد تا یک فصل ناکام را سپری کند.

Sergio Ramos    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
ورزش
فوری: راموس به پی اس جی پیوست

همین موضوع سبب شد تا مدیران این تیم دست به تقویت ترکیب شان بزنند و ستاره‌های بزرگی را به خدمت بگیرند. این تیم در قدم نخست قرارداد برخی از ستاره‌هایش را تمدید کرد و دی‌ماریا، برنات و برخی ستاره‌های دیگرش را حفظ کرد.

این باشگاه در ادامه اقدام به جذب واینالدوم به صورت آزاد کرد و اشرف حکیمی را نیز با 60 میلیون یورو از اینترمیلان به خدمت گرفت. پی‌اس‌جی روز گذشته سرجیو جذب راموس را به عنوان بازیکن آزاد نهایی کرد و احتمال این که جذب دوناروما به عنوان بازیکن آزاد رسمی شود، طی چند روز آینده متصور است.

با جذب این بازیکنان این تیم در تمامی نقاط زمین ستاره‌های درجه یک در اختیار خواهد داشت و مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم می‌تواند ترکیب مخوفی را در فصل جدید به زمین بفرستد.

پیش‌بینی می‌شود که پوچتینو در فصل جدید دوناروما را در درون دروازه‌ قرار دهد و در خط دفاع نیز از مارکینیوش، راموس، کیمپمبه، اشرف حکیمی و برنات استفاده کند.

در خط میانی نیز ستاره‌هایی چون واینالدوم و وراتی بازی خواهند کرد و نیمار‌، امباپه و دی‌ماریا نیز در خط حمله قدرت‌نمایی خواهند کرد.

با این ترکیب شانس پیروزی تیم‌ها در برابر ستاره‌های پی‌اس‌جی تا جایی ناممکن خواهد بود و احتمال این که این تیم قهرمان اروپا شود، بسیار بالا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала