Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ دشان تا پایان جام جهانی در تیم ملی فرانسه ماندنی شد

© AFP 2023 / FRANCK FIFEKarim Benzema et Didier Deschamps
Karim Benzema et Didier Deschamps  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که دیدیه دشان به عنوان سرمربی خروس‌ها به کارش ادامه خواهد داد و تا پایان جام جهانی 2022 قطر، در این تیم می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از حذف تیم ملی فرانسه در برابر سوئیس در دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2020، شایعاتی مبنی بر اخراج دیدیه دشان از هدایت تیم ملی فرانسه اوج گرفت و بسیاری از نشریه‌های فرانسوی مدعی بودند که زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید و اسطوره فوتبال فرانسه، جانشین این سرمربی باتجربه خواهد شد.

امروز اما در کمال تعجیب فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که دیدیه دشان همچنان به کارش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور تا پایان جام جهانی 2022 قطر ادامه خواهد داد و وی در این تیم می‌ماند.

این موضوع را نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، در مصاحبه با فیگارو تایید کرد و از ادامه کار دشان خبر داد.

وی در پاسخ به این پرسش که دشان در جام جهانی هدایت خروس‌ها را به عهده خواهد داشت، گفت:" پاسخ من مثبت است. من دیروز با او ملاقات کردم. در این باره تنها نیاز بود سه دقیقه صحبت کنیم. اراده او در ادامه مسیر بسیار محکم و استوار بود، درست مانند من."

 

لوگرائه با این پاسخ خود حتی شایعات استعفا خودش را نیز رد و مشخص کرد که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال فرانسه به کارش ادامه خواهد داد.

اد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала