Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز تحقیقات یوفا علیه تیم ملی انگلیس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا، از آغاز تحقیقات علیه تیم ملی انگلیس خبر داد و قرار است این نهاد معتبر در دو مورد تحقیقات کند.

به گزارش اسپوتنیک، صعود جنجالی تیم ملی انگلیس به فینال یورو پس از غلبه بر دانمارک با پنالتی کاملا مشکوک در وقت اضافه جنجال های زیادی را ایجاد کرده است و این سروصداها سبب شده است تا یوفا علیه این تیم اقدام کند. اتحادیه فوتبال اروپا، امروز از آغاز تحقیقات علیه تیم ملی انگلیس خبر داد و قرار است این نهاد معتبر در دو مورد تحقیقات کند.

این نهاد در مورد آتش‌بازی و سر و صدای هواداران انگلیسی در ورزشگاه ومبلی در حین پخش سرود تیم ملی دانمارک تحقیق خواهد و احتمال جریمه سنگین هواداران و محرومیت سنگین سه شیرها قابل پیش‌بینی است.

مورد دیگر مزاحمت هواداران در زمان پنالتی زدن کین به کسپر اشمایکل دروازه‌بان تیم ملی دانمارک است که تلاش صورت گرفت تا به وسیله لایزر چشم‌های او را اذیت کنند و مهاجم سه شیرها پنالتی‌اش را گُل کند.

البته مزاحمت هواداران تا جایی کارساز هم بود زیرا اشمایکل پنالتی را مهار کرد اما کین در ریباند موفق به باز کردن دروازه‌ دنمارک شد تا انگلیس پس از سال‌های متمادی راهی فینال یورو شده و حریف ایتالیا شود.

در بیانیه یوفا که در این مورد نشر شده است، آمده:" پرونده در زمان مناسب توسط کمیته فنی و انضباطی یوفا بررسی و نتایج آن بزودی همگانی خواهد شد."

حالا دیده شود که نتایج تحقیقات چه خواهد بود و چه مجازاتی در انتظار تیم ملی انگلیس است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала