Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش باشگاه آمریکایی به احتمال جذب گرت بیل

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
سرمربی باشگاه لس آنجلس گلکسی مدعی شد که به فکر جذب گرت بیل نیست و در حال حاضر با ستاره‌هایی که در اختیار دارد خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید، در زمان حضور زیدان، مورد اعتماد این سرمربی فرانسوی نبود و در فصل 2019/20 که زیدان به همراه رئال مادرید موفق به فتح لالیگا شد، این بازیکن یک نیمکت نشین مطلق بود و پس از آن به طور قرضی راهی تاتنهام شد و فصل گذشته را هم در لندن سپری کرد.

با توجه به روی کار آمدن کارلو آنچلوتی، بیل ممکن است در این تیم بماند اما هنوز احتمال جدایی وی وجود و آینده این بازیکن هنوز مشخص نیست.

برخی منابع اسپانیایی و انگلیسی چندی قبل مدعی شده بودند که این بازیکن در صورت ترک رئال مادرید، راهی لیگ آمریکا و باشگاه  لس آنجلس گلکسی خواهد شد.

در همین حال امروز گرگ وانی سرمربی لس آنجلس گلکسی در این مورد واکنش نشان داد و اظهار داشت که قصد جذب بیل را ندارد و با ستاره‌هایی که در اختیار دارد خوشحال است.

وی در این مورد به رسانه‌ها گفت:" فکر می‌کنم که این ماجرا صرفاً یک شایعه جذاب باشد. او بازیکن فوق العاده‌ای است و شاید دوست داشته باشد در لس آنجلس بازی کند اما ما فعلا در جهت متفاوتی حرکت می‌کنیم و سعی داریم یک گروه منسجم را تشکیل بدهیم."

بیل در حالی به این باشگاه لینک شده است که قبل از این ستاره‌هایی مانند ابراهیموویچ، بکام و جرارد نیز در این باشگاه توپ زده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала