Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

500 میلیون هزینه غذایی هواداران انگلیسی‌ فقط برای یک بازی

© REUTERS / Henry NichollsБолельщики Англии празднуют забитый второй гол Англии
Болельщики Англии празднуют забитый второй гол Англии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
ضمن این‌که هواداران انگلیس مبلغ هنگفتی را برای تهیه غدا هزینه کرده‌اند حالا باید برای هر گروه 4نفری 60 هزار پوند پرداخت کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ یکشنبه شب انگلیس و ایتالیا دیدار فینال یورو 2020 را برگزار می‌کنند و برای تماشا گردن این دیدار از سکوهای ومبلی، به شدت میان هواداران جنگ رقابتی راه افتاده است. زیرا طرفداران سه شیر ‌ها، می‌خواهند تا ده‌ها هزار پوند برای ریزرف کردن سکوهای ومبلی هزینه کنند تا زمینه‌ی دردسر بیشتر برای ایتالیایی‌‌ها شوند.

پس از پیروزی تاریخی انگلیس برابر دنمارک، قیمت تکت‌های گروه‌های 3 تایی ظرف 30 دقیقه از 6000 پوند در مجموع به 15000 پوند رسید و تا صبح فردای آن به به 20.700 پوند رسید زیرا کاربران بازار سیاه تکت دونفری را با قیمت 15000 تا 17.500 پوند می‌فروشند و حالا گقته می‌شود که گروه‌های چهار نفره برای ریزرف کردن سکوی ومبلی باید مبلغ 60،000 پوند پرداخت نمایند.

منابع دولتی احتمال حضور 90.000 هوادار در ومبلی را رد نمی‌کنند - به این معنی که تکت‌های بیشتری برای اولین فینال بزرگ سه شیرها از زمان پیروزی در جام جهانی 1966 وجود دارد.

هواداران انگلیس به دلیل برگزاری مراسم فوق العاده صعود کشور شان به فینال یورو 2020 - در مناطق مختلف از جمله، چهارسوی ومبلی، میدان ترافالگار لندن، مناطق پرطرفدار چون کریدون و منچستر حضور یافته‌اند که به شدت مشگلاتی را نیز به بار آورده‌اند.

قطارها به دلیل کمبود نیرو در خطوط لندن با تأخیر روبرو شده‌اند و داده های ازدحام از TomTom نشان می‌دهد که در هر ساعت بیش از یک موتر در بسیاری از شهرها در مقایسه با دیروز تصادف می‌کند. سطح ترافیک در لندن 20 درصد و در بریستول 15 درصد کاهش داشت. در همین حال در نیوکاسل جاده‌ها 14 درصد کمتر شلوغ بوده و در منچستر نیز تاخیرهای مشابهی ثبت شده است.

در مهم‌ترین مورد، جالب است که هواداران در جریان بازی انگلیس برابر دنمارک، تقریباً 500 میلیون پوند برای غذا و نوشیدنی هزینه كرده‌اند زیرا آنها در اتاق‌های نشیمن، میخانه‌ها و مناطق فن در سراسر این كشور جمع شده‌ بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала