Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا راموس پیشنهاد بلند آرسنال و سیتی را رد کرد؟

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
راموس پس از سروصداهای زیاد به پی‌اس‌جی پیوست، اما وی چرا پیشنهاد بهتری از آرسنال و سیتی را نپذیرفت؟

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس ستاره سابق رئال مادرید سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و شماره 4 پاریسی‌ها را به خود اختصاص داد. اما او در حالی‌ به پیشنهاد الخلیفی گوش داد که دو باشگا لیگ برتری منچسترسیتی و آرسنال به او پیشنهاد بالاتری ارائه کرده بود.

راموس در پاریس مبلغ 12 میلیون به علاوه 3 میلیون یورو پاداش دریافت می‌کند.

مدافع 35 ساله میانی از تیم آرسنال برای مدت دو سال پیشنهاد 17 میلیون یورو در هر فصل را ارائه داد، در حالی‌که این پیشنهاد اطرافیان راموس را شیفته خود کرده بود اما او آنرا نپذیرفت زیرا آرسنال فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی نخواهد کرد.

ولی در سوی دیگر راموس پیشنهاد سیتی قهرمان لیگ برتری را هم قبول نکرد. در حالی‌که سیتیزن‌ها قرارداد دوساله را پیشنهاد کردند که پس از آن این بازیکن برای 3 سال راهی MLS می‌شد تا با نیویورک سیتی بازی کند.

 

پی‌اس‌جی چه پیشنهادی به راموس داد؟

راموس در هر فصل در مادرید 12 میلیون یورو درآمد داشت، اما مادریدی‌ها می‌خواستند آنرا کاهش دهند و در ادامه پیشنهاد تمدید یکسال را بدهند. راموس وقت گذاشت که این پیشنهاد را بررسی نماید، اما زمانی که خواست آنرا تأیید نماید، سران رئال به او گفتند که پیشنهاد منقضی شده است.

تنها چند روز بعد از جدایی، پاری‌سن‌ژرمن وارد معامله شد و آنچه را راموس از تیم مادریدی می‌خواست به او پیشنهاد کرد، قرارداد دو ساله به ارزش 12 میلیون یورو در هر فصل با پاداشی كه حقوق سالانه وی را تا 15 میلیون یورو می‌رساند.

راموس PSG را در اولویت قرار داد و پس از چندین تماس و سفر برادر و نماینده‌اش رنه راموس به پایتخت فرانسه، تصمیم گرفت تا در کنار کیلیان امباپه و نیمار بازی نماید تا در شکار تاج قهرمانی لیگ قهرمانان تیم پوچتینو را کمک نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала