Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: دوستی با مسی را فدای نخستین قهرمانی کوپا می‌کنم

CC BY-SA 2.0 / Christopher Johnson / Messi and Neymar shake handsMessi and Neymar shake hands
Messi and Neymar shake hands - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
ستاره تیم ملی برازیل، در گفت‌وگویی اظهار داشته است که در دیدار نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا، رفاقت با مسی را نادیده خواهد گرفت و به دنبال کسب نخستین قهرمانی خودش است.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد روز یکشنبه فینال کوپا آمریکا میان دو تیم مطرح آمریکای جنوبی( برازیل و آرجانتین)، در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد و یاران مسی و نیمار با برای کسب عنوان قهرمانی دیدار خواهند کرد.

Neymar, futbolista brasileño - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
طعنۀ نیمار به مسی پس از صعود برازیل به فینال کوپا امریکا

در همین حال نیمار جونیور ستاره تیم ملی برازیل در مورد تقابل خودش با لیونل مسی که بهترین دوستش نیز است، گفت‌وگویی انجام داده است و اظهار داشته که رفاقت با لئو را نادیده خواهد گرفت و به دنبال کسب نخستین قهرمانی خودش است.

نیمار در این مورد به رسانه‌های برازیلی گفته است:" همیشه گفته‌ا‌م که مسی بهترین بازیکن تاریخ و دوست من است، اما حالا در فینال هستیم و رقیب محسوب می‌شویم. من می‌خواهم برنده شوم و واقعا دوست دارم این جام را بالای سرم ببرم، زیرا اولین کوپا آمریکا من خواهد بود. مسی هم می‌خواهد اولین جام ملی‌اش را به دست بیارد و هر زمان که برازیل در این رقابت‌ها نبود، برای لیونل آرزوی موفقیت می‌کردم. من دوست داشتم که مسی قهرمان جام جهانی 2018 شود. اما حالا برزیل حضور دارد و ممکن است رابطه ما به خطر بیفتد. هنوز احترام زیادی برای هم دیگر قائل هستیم، اما فقط یکی می‌تواند برنده شود."

نیمار و مسی در دوره حضور این بازیکن برازیلی در بارسلونا رفاقت بسیار نزدیکی با هم داشتند و این رفاقت باوجود جدایی ستاره برازیلی ادامه پیدا کرد و هنوز هم این دو بازیکن با هم ملاقات و دیدارهایی دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала