Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی زیدان برای آینده فاش شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
زین الدین زیدان   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی، تصمیم ندارد به باشگاه دیگری بپیوندد و تا زمانی کنار رفتن دیدیه دشان منتظر خواهد ماند و پس از آن سرمربی تیم ملی فرانسه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از ناکامی و وداع زود‌هنگام تیم ملی فوتبال فرانسه از جام ملت‌های 2020 اروپا، در پی شکست مقابل سوییس در مرحله یک‌هشتم نهایی، نشریه‌های فرانسوی این احتمال را مطرح کردند که به زودی زین‌الدین زیدان جانشین دیدیه دشان شده و بر روی نیمکت خروس‌‌ها بنشیند.

زین الدین زیدان   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
ضربه‌ی سر زیدان 15 ساله شد + عکس/ویدیو

این شایعه اما به حقیقت نپیوست و روز گذشته رییس فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که دشان تا پایان جام جهانی 2022، سرمربی خروس‌ها خواهد بود و پس از آن در مورد آینده کادرفنی تیم ملی فرانسه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

حالا یک منبع نزدیک به این سرمربی فرانسوی از اهداف وی در آینده پرده برداشته و مدعی است که زیدان به دنبال پول نیست و می‌خواهد صدای قلبش را بشنود و پس از آن در مورد آینده تصمیم‌گیری کند

براساس گزارش مارکا که به نقل از این منبع به نشر رسیده است، در حال حاضر اولویت زیدان، سپری کردن زمان بیشتر با خانواده‌اش است. چیزی که به نظر نمی‌رسید در دوران حضورش در رئال مادرید بتواند زیاد انجام دهد.

گفته می‌شود که زیدان تا پایان جام جهانی استراحت خواهد کرد و با فرزندان و خانواده‌اش زمان را سپری می‌کند و پس از آن جانشین دشان خواهد شد و برای جام جهانی 2026، و جام ملت‌های اروپا در سال 2024، برنامه‌ریزی خواهد کرد.

البته نزدیکان زیدان نیز تایید کرده اند که آینده وی در تیم ملی فرانسه خواهد بود و او دوست دارد تنها در دنیای فوتبال تیم ملی فرانسه، بورد، یوونتوس و رئال مادرید را هدایت کند.

زیدان که رئال را دو بار هدایت کرده است، دیگر به فکر بازگشت به این تیم نخواهد بود و یوونتوس نیز در حال حاضر قرارداد بلند مدت با آلگری دارد و دو گزینه دیگر که در داخل فرانسه برای او محتمل است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала