Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرینات بارسا فردا در غیاب بزرگان آغاز می‌شود

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
تمرینات بارسلونا برای فصل جدید فردا 10 جولای آغاز می‌شود و بسیاری از ستاره‌های نام‌دار و اصلی این تیم در تمرینات فردا غایب خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا از فردا تمریناتش برای فصل 2020-2021 را آغاز خواهد کرد و رونالد کومان در دومین فصل حضورش در این تیم به دنبال بهبود شرایط تیم و خودش است.

بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
یک نام عجیب؛ دومین بازیکن ثروت‌مندِ بارسا چه کسی است؟

بلوگرانا به دلیل برگزاری رقابت‌های یورو، کوپا آمریکا و رقابت‌های المپیک، تنها 11 بازیکن اصلی خود را در اختیار خواهد داشت و 9 بازیکن از تیم B، نیز در تمرینات تیم اصلی حضور خواهند داشت.

مارک آندره تراشتگن ، سرجینیو دست ، جرارد پیکه، میرالم پیانیچ، ریکی پویگ، نتو، فیلیپه کوتینیو، سرجی روبرتو، آنسو فاتی و ساموئل امتیتی ​​اعضای تیم اصلی هستند و مونچو، ایلیاس آخوماخ، خاوی، آرناو کوماس، سانتی راموس مینگو، نیکو گونزالس، آرناو تناس، الکس کولادو و ایناکی پنا از تیم B، زیر نظر کومان به تمرین خواهند پرداخت.

بازیکنان ذکر شده قبل از حضور در کمپ تمرینی، تست کرونا خواهند داد و پس از منفی شدن تست شان در شفاخانه باشگاه حاضر شده و آزمایشی صحی باشگاه را پشت سر خواهند گذاشت تا دیده شود که شرایط حضور در تمرینات را دارند یا خیر.

گفته می‌شود که در تمرینات فردا موریبا به دلیل مذاکرات با باشگاه برای تمدید قرارداد غایب خواهد بود و هیچ کدام از خریدهای جدید باشگاه نیز شرایط حضور در تمرینات را ندارند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала