Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید نیمار از ستاره جوان رئال مادرید

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره پاریسن‌جرمن و تیم ملی برازیل، از وینیسیوس جونیور هموطن خود تمجید کرد و او را استعداد بزرگی خطاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور ستاره برازیلی  رئال مادرید، در فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشت و زیر نظر زیدان خوش درخشید. وی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در برابر لیورپول بازی زیبایی به نمایش گذاشت و دوبار موفق شد دروازه‎ هموطن خودش  آلیسون بکر را باز کند.

Neymar, futbolista brasileño - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
طعنۀ نیمار به مسی پس از صعود برازیل به فینال کوپا امریکا

درخشش این بازیکن جوان سبب شد تا تیته از او در رقابت‌های کوپا آمریکا دعوت به عمل آورد و این بازیکن برای سلسائو به میدان برود.

وینی اما شانس زیادی برای درخشش در این رقابت‌ها پیدا نکرد و در بیشتر بازی‌ها روی نیمکت قرار داشت. با این هم نیمار جونیور ستاره درخشان تیم ملی برازیل از این بازیکن تمجید کرده و در آستانه فینال رقابت‌های کوپا، او را بازیکن بزرگی خطاب کرده است.

نیمار در این مورد به رسانه‌های برازیل گفت:" برازیل از لحاظ استعداد بسیار غنی است. ما بازیکنانی مثل وینیسیوس جونیور را داریم که می‌تواند در آینده یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان برازیل باشد."

نیمار در حالی از این بازیکن به نیکویی یاد کرده که رقابت های کوپا آمریکا 2021 به آخرین مرحله خود رسیده است و بامداد یکشنبه ساعت 4:30 به وقت افغانستان دو تیم برازیل و آرجانتین در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم خواهند رفت و به نظر نمی‌رسد که وینیسیوس در این دیدار به میدان برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала