Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال معاوضه بزرگ میان بارسا و اتلتیکو + عکس

© REUTERS / Susana VeraИгрок "Атлетико Мадрид" Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с "Ливерпулем" в Мадриде
Игрок Атлетико Мадрид Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с Ливерпулем в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
ممکن است دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید، در روزهای آینده آنتوان گریزمن را با سائول نیگز معاوضه کنند.

به گزارش اسپوتنیک، سائول نیگز هافبک خلاق اتلتیکومادرید که تا سال 2026 با این باشگاه قرارداد دارد، از شرایط خودش در مادرید راضی نیست و خواهان جدایی و تجربه کردن چالش جدید است.

این بازیکن که از مدت‌ها قبل مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار داشت، این روزها با باشگاه لیورپول لینک شده و این باشگاه پیشنهاد 40 میلیون یورویی نیز به هافبک اسپانیایی ارائه داد که از سوی سران اتلتیکومادرید رد شد.

صبح امروز موندو دیپورتیوو در خبر عجیب از احتمال معاوضه این بازیکن با گریزمن پرده برداشت و اظهار داشت که سران دو تیم در حال مذاکره برای چنین انتقال اند.

براساس این گزارش، گریزمن از انتقادات خسته شده و شدیداً مایل است تا به اتلتیکومادرید برگردد و دستمزد خود را نیز کاهش خواهد داد.

از سویی هم با توجه به جذب آگوئرو و ممفیس دپای، گریزمن فکر می‌کند که فرصت چندانی برای حضور در ترکیب ثابت بارسلونا نخواهد داشت و از همین رو تصمیم به جدایی از این تیم دارد.

با توجه به شرایط گریزمن و وضعیت اقتصادی بارسلونا، سران این تیم مشکلی با جدایی وی ندارند و به معاوضه او با سائول خوشبین اند زیرا با این کار توازن مالی را برقرار و قرارداد مسی را تمدید خواهند کرد.

گفته می‌شود که یوونتوس و منچسترسیتی نیز به این بازیکن علاقه دارند و هر دو باشگاه در حال بررسی شرایط مهاجم فرانسوی اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала