Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی در تلاش جذب هافبک مدنظر رئال مادرید

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
باشگاه چلسی با باشگاه رن تماس گرفته تا مورد انتقال اداردو کاماوینگا، هافبک جوان و خلاق این تیم صحبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید از مدت‌ها قبل و زمانی که زیدان این تیم را حمایت می‌کرد، به جذب اداردو کاماوینگا، هافبک جوان و خلاق رن علاقه نشان داده بود و مذاکراتی نیز برای به خدمت گرفتن این بازیکن داشت اما کاماوینگا در فرانسه ماند و راهی مادرید نشد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
ورزش
نه هالند، نه امباپه؛ کاماوینگا اولویت رئال است

حالا سایر باشگاه‌های صاحب نام اروپا به جذب این بازیکن علاقه‌مند شده اند و رقابت شدیدی برای به خدمت گرفتن این بازیکن در قاره سبز شکل گرفته است.

یکی از این باشگاه‌ها چلسی است که با توماس توخل متحول شده و این سرمربی آلمانی تصمیم دارد تا با به خدمت گرفتن بازیکنان جوان همانند کاماوینگا، از عنوان قهرمانی خود در اروپا دفاع کند و با سیتی، لیورپول و یونایتد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز رقابت‌ کند.

این باشگاه در حال حاضر با باشگاه رن به تماس شده و شرایط کاماوینگا را بررسی دارد و در صورتی که موافقت کنند، آّبی‌ها هدف مورد نظر رئال مادرید را به خدمت خواهند گرفت.

براساس گزارش دیلی استار، چلسی شرایط بهترین نسبت به پاریسن‌جرمن و یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازیکن دارد و کاماوینگا به دلیل حضور توخل در این تیم مایل است تا به لندن برود.

این در حالی‌ست که باشگاه پاریسن‌جرمن نیز همانند رئال مادرید از مدت‌ها قبل به دنبال این بازیکن است و در پنجره نقل‌وانتقالات پیشرو به سراغ این بازیکن خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала