Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج سال یک پیروزی؛ کانر مک‌گرگور را چه شده است؟

© AP Photo / John LocherРоссийский боец Хабиб Нурмагомедов во время боя с ирландцем Конором Макгрегором за титул чемпиона UFC в легком весе
Российский боец Хабиб Нурмагомедов во время боя с ирландцем Конором Макгрегором за титул чемпиона UFC в легком весе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
کانر مک‌گرگور در 5 ساله گذشته تنها یک پیروزی کسب کرده و در مسابقه برابر داستین پوریر به دنبال پیروزی و پایان بخشیدن روزهای تاریک خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، داستین پویریر و کانر مک گرگور برای سومین بار بامداد فردا در مسابقات یو اف سی 264 به مصاف هم می‌روند.

Ирландский спортсмен Конор МакГрегор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2020
مک‌گریکور به قفس بر می‌گردد؛ کانر چلنج رافائل را قبول کرد

این رقابت برای مبارز ایرلندی فرصت انتقام و سربلندی دوباره در دنیای مبارزات آزاد خواهد بود و وی تلاش خواهد کرد تا با شکست پویریر به روزهای تاریک دوران حرفه‌ای‌ خود پایان بخشید.

این مبارز صاحب نام در 5 سال گذشته تنها یک پیروزی کسب کرده و در سایر مسابقات خودش در کسب پیروزی ناکام بوده است. کانر برابر خبیب نورماگمادوف و پوریر شکسته خورده و برابر گیتجی نیز مساوی کرده است.

این مبارز که در 10 مبارزه اول خود 9 برد با 7 ناک اوتی داشت، این روزها حال روز خوش ندارد و با وجود این که از لحاظ مالی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، از لحاظ فنی و فزیکی دچار افت فاحشی شده و دیگر نمی‌تواند به خوبی گذشته از سد حریفان بگذرد.

به گفته برخی از مربیان و تحلیل گران رشته مبارزات آزاد، مشکل مک گرگور کم تحرکی و ناتوانی در داشتن انگیزه است و این مشکل هر روز بزرگ‌تر می‌شود.

اما برخی دیگر از کارشناسان می گویند که هنوز زمان برای مک‌گریگور 32 ساله وجود دارد تا اوضاع را تغییر دهد. دانا وایت، رییس UFC گفته است که مک گرگور یک پیروزی با قهرمانی عنوان سبک وزن این سازمان فاصله دارد و این فرصت را دارد که به اولین مبارز UFC در تاریخ تبدیل شود که در دو نوبت قهرمان مسابقات معتبر سبک وزن می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала