Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت کامل اسپانیایی‌ها از انریکه؛ لوچو تمدید می‌کند؟

© REUTERS / Juan Medinaانریکه
انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
فدراسیون فوتبال اسپانیا از عملکرد تیم ملی این کشور تحت هدایت لوئیز انریکه کاملاً راضی است و بزودی به لوچو پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی اسپانیا، با هدایت لوئیز انریکه نمایش قابل قبولی در رقابت‌های یورو داشت و در نیمه‌نهایی برابر ایتالیا مغلوب شد و از رسیدن به فینال باز ماند.

Матч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
انریکه پس از حذف اسپانیا: "سبب غرور ملت شدیم"

با این هم فدراسیون فوتبال این کشور از نمایش او راضی اند و اعتقاد دارند که این سرمربی با جوانگرایی و چیدمان خوب می‌تواند نتایج مطلوبی در جام جهانی 2022 قطر کسب کند.

براساس گزارش آ.اس،  لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون اسپانیا و فرانسیسکو مولینا مدیر ورزشی تیم ملی در حال تدارک پیشنهاد تمدید قرارداد به این سرمربی پُرافتخار اند و احتمال می‌رود پس از راه‌یابی لاروخا به جام جهانی، قرارداد لوچو تمدید شود.

با توجه به قرار گرفتن تیم ملی اسپانیا در گروه راحت رقابت‌های راه‌یابی به جام جهانی از منطقه اروپا و صدرنشینی این تیم در گروه خودش احتمال صعود ماتادورها به جام جهانی بسیار بالا است و پس از ماه سپتامبر شاهد تمدید قرارداد این سرمربی با اسپانیا خواهیم بود.

گفته می‌شود که قرارداد جدید انریکه سه ساله و تاپایان سال 2024 خواهد بود و لوچو برای سه سال دیگر هدایت تیم ملی کشورش را به عهده خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала