Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر هنگفت مسی به دلیل نداشتن قرارداد

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
لیونل مسی به دلیل این که قراردادش با باشگاه بارسلونا به پایان رسیده و تا حالا قرارداد جدید نبسته است، روز 100 هزار یورو از دست می‌دهد.

گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی با آغاز ماه جولای قراردادش با باشگاه بارسلونا به اتمام رسید و در حال حاضر بدون تیم است. این بازیکن در حال مذاکره با بلوگرانا است و تا حالا به توافق نهایی برای تمدید قرارداد دست نیافته است.
این بازیکن به دلیل نداشتن قرارداد ضرر هنگفتی را متحمل می‌شود و روزانه 100 هزار یورو بابت آزاد بودن از دست می‌دهد.
 اکیپ در گزارشی اعلام کرده است که مسی به خاطر نداشتن قرارداد و بدون تیم بودن، روزی 100 هزار یورو را از دست می دهد.


 بارسلونا به مسی سالی 74.9 میلیون یورو به صورت خالص دستمزد می داد که با احتساب مالیات این مبلغ به سالی 13.8 میلیون یورو می رسید اما لئو برای قرارداد جدیدش با بارسا حاضر شده تا دستمزدش را کاهش بدهد. اگر لئو در روز اول جولای قراردادش را تمدید می کرد با قرارداد جدید روزی 100 هزار یورو دریافت می کرد اما لئو فعلا بدون تیم است و به ازای هر روز تاخیر در تمدید، این مبلغ را از دست می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала