Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید ناموفق در فروش بازیکن در بازار تابستانی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
رئال مادرید برخی ستاره‌های خود را که در فهرست فروش گذاشته، نمی‌تواند آنها را بفروشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در اولین بخش از تابستان هیاهو در دفاتر رئال مادرید راه افتاده است. بازار تابستانی کاملا برای این تیم راکد بوده و نه تنها در ورود ستاره‌ها بلکه در خروج برخی بازیکنان، بیشتر مدایران مادرید نگران هستند.

یک هفته از آغاز تمرینات پیش فصل و نیز یک ماه از تعطیلات پایان فصل قبل، سپری شده اما فروش‌های احتمالی این تیم هنوز پابرجا هستند. مارسلو، ایسکو، سبایوس، بیل، ماریانو، یوویچ ... همه آنها قصد دارند قرارداد خود را ادامه دهند و حداقل یک سال دیگر در رئال مادرید بمانند. حالا وظیفه آنچلوتی است که بهترین راه ممکن را برای گزینش ستاره‌های مورد نیاز خود انتخاب کند تا عملکرد درست را از آنه به دست آورد.

در همین حال، رئال مادرید تمام کانال‌های‌اش را باز نگه‌ می‌دارد. آنها انتظار تماس‌ها و پیشنهادات را دارند در حالی‌که این امر سبب کم‌شدن نیرو کار می‌شود تا آنها خود را در بخش دستمزد‌ها به سقف تعیین شده لالیگا برسانند، زیرا انتقال برخی بازیکنان به علاوه صرفه جویی در دستمزد، آنها را برای رسیدن به هدف شان (امباپه) بیشتر کمک خواهد کرد.

بنابراین، پیش از این دیده شده که در دنیای نقل و انتقالات تا 31 آگوست، همه چیز می‌تواند تغییر کند و ممکن است یک حرکت واحد باعث حرکت‌های دیگر شود اما واقعیت این است که تا امروز، تقریباً هیچ تحرکی در دفاتر رئال مشاهده نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала