Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو در رادار اتلتیکو؛ مهاجم آرجانتینی ستاره مورد علاقه ال‌چولو

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
لاوتارو مارتینز مهاجم گل‌زن مورد توجه دیگو سیمئونه است اما آمدن او در این تابستان برای اتلتیکو بسیار سخت است و آنها از حالا برای تابستان 2022 برنامه ریزی می‌کنند.

به گزاش اسپوتنیک؛ علاوه بر آنتوان گریزمان که بازگشت او امکان پذیر است، لاوتارو مارتینز بزرگترین بازیکن مورد توجه دیگو سیمئونه برای تقویت خط حمله اتلتیکو مادرید است. در حالی‌که مربی آرجانتینی می‌داند آمدن هم‌وطن‌اش در این تابستان به مادرید کار بسیار پیچیده و دشوار است.

برای جذب لاوتارو روخی بلانکوس باید یکی از اصلی‌ترین ستاره‌های خود را بفروشد تا بتواند خواسته اینتر که بیش از 60 میلیون برای لاوتارو می‌خواهد را برآورده کند. این در حالیست که تیم ایتالیایی پس از انتقال اشرف حکیمی به پاری‌سن‌ژرمن دیگر نیازی به فروش بازیکن ندارد.

علاوه بر این، در اتلتی هنوز لوئیز سوارز است، که اگر چیزی تغییر نکند فصل دوم خود را به عنوان یک ستاره ذخیره به پایان خواهد رساند. سیمئونه آرزوی داشتن هر دوی آنها را دارد اما در حال حاضر احتمال ورود هم‌وطن‌اش دور از تصور است.

در سوی دیگر سیمئونه احتمال بازگشت گریزمان را در گرو سائول می داند زیرا این بازیکن در آستانه جدایی رایگان است.

در این صورت و مگر این‌که همه شرایط برآورده شود و بسیار نزدیک باشد، "عملیات لاوتارو" تا تابستان سال آینده به تعویق می‌افتد و این همان جایی است که اتلتیکو تمام تلاش خود را برای این بازیکن خواهد کرد به شرطی‌که او در بازار تابستانی فعلی از میلان جدا نشود.

لاوتارو پس از قهرمانی در سری آ با اینتر مایل به تغییر باشگاه است و گزینه اتلتیکو مادرید می‌تواند برای او اغوا کننده باشد اما او می‌داند که اکنون رفتن‌اش به متروپولیتانو بسیار دشوار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала