Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارهای عجیب و غریب هواداران انگلیسی قبل از فینال یورو + عکس

© REUTERS / Henry NichollsБолельщики во время матча Англия - Дания на Трафальгарской площади
Болельщики во время матча Англия - Дания на Трафальгарской площади - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
پنج ساعت قبل از فینال یورو 2020؛ هواداران انگلیسی به جاده‌ها ریخته‌اند و با استفاده از مشروبات الکلی، در برخی نقاط جاده‌ها را مسدود می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ امشب فینال یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود و در این بازی دو تیم ایتالیا و انگلیس به مصاف هم می‌روند، آتزوری به دنبال دومین جام اروپایی خود است و در سوی دیگر سه شیرها می‌خواهند به اولین قهرمانی شان در این بازی‌ها دست یابند.

البته هواداران انگلیسی از اهمیت فینالی که برای آن 55 سال پس از قهرمانی در جام جهانی 1966، منتظر ماندن را می‌دانند. البته تصاویری که از رفتارهای امروز هواداران منتشر شده، نشان می‌دهد که نه مدنی است و نه ورزشی.

در لندن تصاویری دیده شده که طرفداران انگلیسی بیش از حد مسلح هستند، سوار اتوبوس می‌شوند، خیابان‌ها را مسدود می‌کنند. جاده‌های لندن توسط افرادی که الکل می‌نوشند و مشعل پرتاب می‌کنند مورد حمله قرار می‌گیرد. علاوه بر این، دیده شده که مردم سوار اتوبوس می‌شوند و بالای سر آنها می‌رقصند.

امشب برای شاگردان ساوت‌گیت بی نهایت خاص است.

سه‌شیرها در جام جهانی 1966 به میزبانی همین ومبلی، در تنها جدال نهایی با هت تریک "جف هرست" در برابر آلمان غربی (4-2) برای اولین و آخرین بار در تاریخ‌اش به قهرمانی رسید. از آن زمان نیمه نهایی سقف نهایی تلاش این تیم در مسابقات بزرگ بود.

اکنون 55 سال پس از قهرمانی در جام جهانی، "سه شیرها" فرصتی دیگر برای دستیابی به شکوه در مقابل هواداران‌اش در خانه دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала